امروز جمعه  ۲۷ مهر ۱۴۰۳

مروری بر آموزش فنون بازیگری توسط هادی مرزبان و اسدالله منجزی در شبکه دو!

مشاهده ۴۰۲
۱۴۰۲/۰۵/۱۱- ۱۲:۳۷

پانزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری به خاطرات برنامه‌های نوستالژی سال 1364، مخاطبان را با آموزش فنون بازیگری توسط هادی مرزبان و اسدالله منجزی همراه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پانزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «مهاجر» محصول 1368 ایران، برنامه «ما می‌توانیم» محصول 1364 ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری‌هادی مرزبان و آموزش بازیگری توسط ایشان خواهد پرداخت.

این برنامه در بخش «مستند»، به پخش تصاویری زیبا و جذاب از مستند «دنیای اطراف ما» پرداخته و در بخش نماهنگ، «نماهنگ دامن آلوده و با گناه آورده‌ام» را پخش می‌کند.

در بخش «قاب ناب» این قسمت از برنامه نیز تصاویر کمتر دیده شده از آموزش بازیگری توسط اسدالله منجزی در خرداد 1364 پخش خواهد شد و در «بخش خاطره‌انگیز» که از جدیدترین بخش‌های این برنامه است، قسمتهایی از کارتون‌ نوستالژی سفرهای گالیور محصول 1363 تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال نمایند تا بر اساس بیشترین درخواست، گزیده‌ای از برنامه‌های نوستالژی مورد نظرشان به نمایش درآید. همچنین نشانی این برنامه در فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی، @Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2 است.

فیلمهای سینمایی آخر هفته جاری که به درخواست مخاطبان روانه آنتن این شبکه خواهد شد «تک تیرانداز» و «سالهای مشروطه» می‌باشد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که پانزدهمین قسمت آن، پنجشنبه 12 مرداد حوالی 00:35 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

امتیاز شما