امروز شنبه  ۱۴ مهر ۱۴۰۳
معلم خواهران غریب در شب نشینی
معلم خواهران غریب در شب نشینی

پریسا گلدوست: نقش مادرانه ی سینما را بسیار دوست دارم

مشاهده ۴۳۸
۱۴۰۱/۰۸/۲۸- ۱۱:۵۰
تعداد بازدید:438

پریسا گلدوست، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شب‌نشینی از کودکی در زندگی ما وجود داشته و در زمستان‌ها نقش پررنگی داشته است؛ این فرهنگ نسل به نسل با ما همراه بوده و اکنون نیز ما دوست داریم این کار را ادامه دهیم و اوقات خوبی را با دیگران داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  گلدوست ادامه داد: من از سال ۱۳۷۲ وارد کار تلویزیون شدم و در سال ۱۳۷۴ نیز وارد سینما شدم اما پیش از آن نیز فعالیت‌هایی در حوزه تئاتر داشته‌ام؛ اولین فیلم سینمایی من خواهران غریب کار آقای کیومرث پوراحمد بود که بسیار بازخورد خوبی داشت.
وی افزود: از دیگر کارهای سینمایی من می‌توان به "پاکباخته" اشاره کرد که نقش همسر آقای اکبر عبدی را بازی می‌کردم؛ خوشبختانه بازخورد این فیلم نیز به اندازه‌ای خوب بود که همچنان گاهی از تلویزیون پخش می‌شود.
او اظهار داشت: من در سریال "باغ کوچک بی‌بی‌گل" و "برای آخرین بار" بیشتر از همه دیده شدم و می‌توانم بگویم شهرت خود را با این دو به اوج رساندم. من در عموم فیلم‌های خود نقش مادر بازی می‌کردم چرا که به این نقش علاقه داشتم.
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خواهران غریب یکی از تجربیات فوق‌العاده من است که به آن افتخار می‌کنم؛ زمانی که برای ایفای نقش در این فیلم با من تماس گرفتند تقریبا پایان مراحل فیلم‌برداری بود به طوری که زمانی که برای اولین بار به ملاقات عوامل فیلم رفتم سر یکی از صحنه‌های خواهران غریب بودند. در آنجا زمانی که کیومرث پوراحمد فهمیدند من برای نقش معلم آمده‌ام آن نقش را پررنگ‌تر کردند و فیلم را با حضور من آغاز کردند. وی همچنین در طی فیلم چند سکانس را اضافه کرد و من اکنون این افتخار را دارم که در این فیلم ایفای نقش کرده‌ام.
گلدوست اظهار کرد: ما در ایران کارگردانان بسیار خوبی داریم که من دوست دارم با آن‌ها همکاری داشته باشم. آقای عیاری یکی از کارگردانان مسلط و سخت‌گیری است  که با کار فوق‌العاده خود تجربیات بسیاری در اختیار من گذاشت.
او ادامه داد: من در نقش‌های مختلفی بازی کردم اما دوره‌ای بازی در کار طنز را بیشتر دوست داشم و موفق شدم در کارهایی مانند بی‌مقدمه کار کنم و همچنان دوست دارم در کارهای طنز حضور داشته باشم.
وی افزود: من فعالیت‌هایی مانند خیاطی، آشپزی و دیگر فعالیت‌های خانه را دوست دارم چرا که کارهای خانه به من لذت می‌دهند و دوست دارم همواره خانه منظمی داشته باشم.
گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود.

امتیاز شما