امروز سه شنبه  ۶ آذر ۱۴۰۳

جایگاه جوانان در رسانه ملی در نیم‌سال اول سال 99

مشاهده ۵۷۶
۱۳۹۹/۰۸/۲۶- ۱۱:۰۷

حوزه‌ های برنامه‌ ساز رسانه ملی در شش ماهه نخست سال 1399 با موضوع «جوانان»، 4185 ساعت و چهار دقیقه برنامه تولید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بنا به اعلام اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات مرکز طرح، برنامه‌ و بودجه سازمان صداوسیما، سهم شبکه‌ های سراسری رادیویی از این آمار، 803 ساعت و 17 دقیقه؛ شبکه‌ های سراسری تلویزیونی 1330 ساعت و 48 دقیقه؛ شبکه‌ های استانی رادیویی 1066 ساعت و 56 دقیقه؛ شبکه‌ های استانی تلویزیونی 333 ساعت و 51 دقیقه؛ شبکه‌ های تلویزیون برون‌مرزی 255 ساعت و 55 دقیقه؛ بخش‌ های خبری رادیویی 131 ساعت و بخش‌ های خبری تلویزیونی 263 ساعت و 17 دقیقه بوده است.
در میان شبکه‌ های سراسری رادیویی، رادیو جوان؛ در میان شبکه‌ های سراسری تلویزیونی، شبکه یک سیما؛ در میان شبکه‌ های استانی رادیویی، رادیو لرستان؛ در میان شبکه‌ های استانی تلویزیونی، شبکه خوزستان و در میان شبکه‌ های برون‌ مرزی تلویزیونی، شبکه جام جم در این شش ماه، بیشتر از دیگر شبکه‌ های همتای خود به موضوع جوانان پرداخته‌ اند.

امتیاز شما