امروز شنبه  ۳ آذر ۱۴۰۳
اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه منتشر کرد؛
اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه منتشر کرد؛

آموزه‌های دینی؛ توییتر، اینستاگرام

مشاهده ۶۴۶
۱۳۹۹/۰۵/۱۴- ۰۹:۴۸
تعداد بازدید:646

اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه سازمان صداوسیما کتاب «آموزه‌های دینی؛ توییتر، اینستاگرام (ظرفیت‌سنجی تطبیقی شبکه‌های توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دین)» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این کتاب تالیف ابوالفضل توسلی زاده است و در 155 صفحه، به قیمت 23 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.
توسلی زاده در چهار فصل به مفاهیم و مبانی، معرفی توییتر و اینستاگرام، ترسیم ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دینی و ظرفیت‌سنجی تطبیقی توییتر و اینستاگرام در تبلیغ آموزه‌های دینی پرداخته است.
نویسنده در این کتاب تلاش کرده است گامی در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای مخاطبان، به ویژه در عرصه بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ آموزه‌های دینی بردارد و در همین حال بر اصل لزوم حضور مبلغان دینی در فضاهایی همچون توییتر و اینستاگرام، به عنوان مقدمه تبلیغ، تاکید کند.

امتیاز شما