امروز يك شنبه  ۴ آذر ۱۴۰۳

مخاطب تشنه محتواست و ما باید این محتوا را به او معرفی کنیم/ مخاطب رادیو 20درصد رشد داشته است

مشاهده ۲۷۴
۱۳۹۹/۰۱/۲۴- ۱۳:۲۸

معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید روابط عمومی صدای رسانه ملی بر اهمیت معرفی برنامه‌های رادیو برای مخاطبان و فراهم کردن بستر لازم برای مخاطبان تشنه محتوا تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا ، دکتر حمید شاه آبادی معاون صدا با بیان اهمیت نقش رادیو به عنوان درگاه انتشار پیام گفت: رادیو درگاه انتشاری است که مخاطب با فراق بال و در حین کار، می تواند آن را دریافت کند و با آن ارتباط برقرار کند. وی افزود: اوج دریافت پیام توسط مخاطب در رادیو، زمانی است که او آن را همراه با خلاقیت ذهنی خود دریافت می‌کند، گاهی دو شنونده که در کنار هم هستند هر کدام مطلبی را از رادیو دریافت می‌کنند که می تواند با هم متفاوت باشد. معاون صدا از حق الناسی که بر گردن رسانه است سخن گفت و تصریح کرد: حق الناس این است که  آیا اثری که در رادیو خلق شده به همان اندازه عرضه و ارائه می‌شود ؟ آیا توانسته ایم بستر لازم را برای مخاطبی که تشنه دریافت محتوا است فراهم کنیم؟ شاه‌آبادی با ناکید بر اینکه تهیه کننده‌ها باید از همه خلاقیت های موجود استفاده کنند، ادامه داد: اینکه برنامه، شنونده و مخاطب بیشتری داشته باشد مهم است اما اینکه همین برنامه در بین مردم شناخته شده باشد مهم‌تر است و این مهم از وظایف روابط عمومی است.

آمار ها، نشان از رشد رادیو دارد

محمد حسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، نیز در این مراسم  بالا رفتن 20درصدی  آمار مخاطبان برنامه‌های رادیویی در نوروز را تبریک گفت و افزود: در اوضاع انتشار ویروس کرونا، که مردم در خانه نشستند و تلویزیون اولین گزینه‌ آن‌ها برای سرگرم‌شدن و پرکردن اوقات فراغت بود، نیز این آمار رشد کرد که نشان دهنده رشد رادیو است. وی حجم بالای مطالبی که در باره صداوسیما مطرح می‌شود را نشان از اثر گذاری رسانه ملی دانست و گفت: گاهی برنامه‌هایی را از رادیو به لحاظ محتوایی شنیدم و غبطه خوردم که ای کاش این برنامه‌ها از آنتن سیما پخش می‌شد و بهتر می توانست در فضای مجازی دیده شود. رنجبران از سرپرست جدید روابط عمومی این معاونت خواست برای معرفی برنامه‌های پرمحتوای رادیو تلاش کند.

سید احمد رضا صدر، سرپرست روابط عمومی معاونت صدا نیز از تولید بیش از 3700 عنوان برنامه رادیویی یاد کرد و گفت: یکی از وظایف ما انعکاس، معرفی و شناساندن همین‌هاست. بایستی برند سازی صورت بگیرد. اگر قرار است کار بکنیم وظیفه داریم که جهادی کار کنیم.

 

امتیاز شما