امروز دوشنبه  ۳۰ مهر ۱۴۰۳

«خانواده مبارک» پیگیر اولین حقوق فرزندان

۱۴۰۳/۰۷/۳۰- ۱۲:۳۴

رادیو صبا در برنامه «خانواده مبارک» با نگاهی طنز به موضوع اهمیت انتخاب نام مناسب برای فرزندان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،نام هر کودکی در زندگی آینده و شخصیت او بسیار تاثیرگذار است، پس والدین باید برای انتخاب نام مناسب فرزندشان به نکات مهمی توجه کنند. با توجه به اهمیت این موضوع رادیو صبا روز سه‌شنبه اول آبان در برنامه «خانواده مبارک» به این موضوع می‌پردازد.
«خانواده مبارک» با نگاهی طنز به مسائل اجتماعی، فرهنگی در خانه و خانواده می‌پردازد. این برنامه بابازتاب مسائل و دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود.
این برنامه در این قسمت با اجرای نمایش خانوادگی طنز به مخاطبان یادآوری می‌کند که نخستین هدیه ماندگاری که پدر و مادر می‌توانند به فرزندشان اهدا کنند نام نیک است که نقشی اساسی در آینده فرزندان ایفا می‌کند، اسلام انتخاب نام نیکو را از مهم‌ترین حقوق فرزندان بر والدین می‌شمارد.
در شرایط کنونی که نامهای بیگانه در جامعه ما رواج یافته و هر نام بار فرهنگی خاصی را به همراه دارد، ‌توجه به فرهنگ نامگذاری با رویکرد اسلامی یکی از موضوعات بسیارمهم و قابل توجه در حوزه ‌مسایل تربیتی است.
«خانواده مبارک» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی نوید جولایی، نویسندگی معصومه پاکروان و بازیگری ارسلان جولایی تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما