امروز سه شنبه  ۱ آبان ۱۴۰۳

صبح صبا تا نتیجه گیری، پیگیر دغدغه‌های مردم

۱۴۰۳/۰۷/۳۰- ۱۲:۳۳

شبکه رادیویی صبا در یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صبحگاهی با نگاهی متفاوت پیگیر دغدغه‌های مردم در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صبح صبا» یکی از برنامه‌های پرمخاطب صبحگاهی است که با هدف اطلاع رسانی در اولین ساعات روز همراه مخاطبان می‌شود.
این برنامه علاوه بر اطلاع رسانی در فضای صمیمی و با نگاهی متفاوت پیگیر دغدغه‌های مردم در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌شود.
امیر اکبری تهیه کننده این برنامه بیان کرد: «صبح صبا» در قالب یک مجله صبحگاهی به بیان دغدغه‌های مردم در موضوعات مختلف می‌پردازد و پیگیری آنها تا رسیدن به نتیجه را از رسالت‌های خود می‌داند و تلاش می‌کند با استفاده از زبان طنز در فضای صمیمی رادیو به گونه‌ای به این مسائل بپردازد که پیگیری آن مثمر ثمر باشد.
از جمله مواردی که در سه ماهه اخیر «صبح صبا» پیگیر آن شده است می‌توان به «نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح ساماندهی کارمندان، کیفیت و قیمت نان، وام ودیعه مسکن، اختصاص سهمیه بنزین و رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های سوخت» اشاره کرد که هر یک از این موارد را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کرده‌ایم و یا در اولویت های این برنامه قرار داده ایم.
اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: به هر یک از این موضوع ها در قالب گزارش مردمی، ارتباط با مسئولان، تعامل با مخاطبان و اجرای نمایش طنز متناسب با ماموریت شبکه در فضایی طنز و صمیمی‌پرداخته شده است.
تهیه کننده «صبح صبا» اظهار کرد: در این برنامه به دنبال این هستیم تا صدای مردم را به گوش مسئولین برسانیم و به دور از پرداختن به حاشیه‌ها و بهانه گیرها پیگیر مطالبات مردمی‌باشیم تا به نتیجه برسیم.
صبح صبا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ به تهیه کنندگی امیر اکبری و با اجرای مهبد قناعت پیشه تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما