امروز جمعه  ۲۷ مهر ۱۴۰۳
مرکز تحقیقات و معاونت فضای مجازی رسانه ملی اعلام کرد
مرکز تحقیقات و معاونت فضای مجازی رسانه ملی اعلام کرد

45 درصد از مخاطبان «طوبی» را دیدند/ بازدید 400 میلیونی 60 هزار محتوای تقطیع شده سریال در شبکه‌های اجتماعی

مشاهده ۲۳۸
۱۴۰۳/۰۷/۲۳- ۱۶:۳۵
تعداد بازدید:238

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه نمایشی «طوبی» که ازجمله پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیونی محسوب می‌شود، توانسته است با 45 درصد مخاطب از میان بینندگان تلویزیونی، جامعه آماری 30 میلیون مخاطب را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، براساس گزارش منتشر شده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از 60 هزار محتوای تقطیع‌شده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، درمجموع 400 میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال 1403 تبدیل کرده است.

همچنین تعداد نظرات منتشر شده ذیل محتوای مرتبط با سریال 600هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده درمجموع 10 میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.

شب گذشته در نشستی با حضور رییس سازمان صدا و سیما از عوامل و بازیگران این مجموعه پر مخاطب تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.

امتیاز شما