امروز يك شنبه  ۲۹ مهر ۱۴۰۳
در خانواده مبارک بررسی می‌شود؛
در خانواده مبارک بررسی می‌شود؛

دوری سکه بازی‌های رایانه ای

مشاهده ۵۴
۱۴۰۳/۰۷/۲۳- ۱۱:۴۶

رادیو صبا در برنامه خانواده مبارک با نگاهی طنز به موضوع نقش نظارتی والدین بر بازی‎های رایانه‎ای و نحوه برخورد والدین با بازی‌های کامپیوتری کودکان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رایانه‌ها که امروز تقریباً در بیشتر امور زندگی انسان‌ها راه یافته‌اند، همچون دیگر ساخته‌های دست بشر، دو روی سکه دارند که یک روی آن، بهره‌گیری درست و مفید برای سرعت بخشی، دقت در کارها و کمک به پیش رفت امور است و روی دیگر آن، استفاده‌های نادرست و نابجا است که گاه، آسیب‌های فراوان را درپی دارد. بازی‌های رایانه‌ای هم مزایا و معایبی دارد و آگاهی خانواده‌ها می‌تواند به آنها کمک کند که چگونه به تربیت صحیح فرزندان خود و استفاده آنها از این ابزارها بپردازند،

رادیو صبا روز سه شنبه ۲۴ مهر در برنامه خانواده مبارک با نگاهی طنز به موضوع نقش نظارتی والدین بر بازی‎های رایانه‎ای و نحوه برخورد والدین با بازی‌های کامپیوتری کودکان می‌پردازد. این برنامه در قالب اجرای نمایش طنز در یک خانواده پر جمعیت به شنوندگان یادآوری می‌کند که استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای به رشد و تکامل کودکان کمک می‌کند اما مصرف نادرست از آن موجب رکود علمی و رشد ناهنجاری‌ها می‌شود.

«خانواده مبارک» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۱۵ به تهیه‌کنندگی نوید جولایی، نویسندگی معصومه پاکروان و بازیگری ارسلان جولایی تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما