طبق بررسیهای به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمت هاى جدید برنامه از شبکه نسیم، آمار بازدید و تماشاى آنلاین برنامه در درگاههای اینترنتى همچون تلوبیون، آرشیو شبکه نسیم و شبکه اینترنتی سپهر قابل توجه بوده است.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموع آمار مخاطبان "نوآ " در تلوبیون تاکنون که تنها ۶ قسمت از پخش آن گذشته به مرز هزاران نفر رسیده است.
"نوآ" این برنامه نوظهور همچنین در صفحات مجازی اینستاگرام نیز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و شرکت کنندگان و همچنین دوستداران این برنامه جذاب اقدام به بازنشر استوری و پست های آن نموده اند و بازخوردهای قابل توجهی نسبت به برنامه ارائه شده است.
"نوآ" در دسته مسابقات تلویزیونى قرار میگیرد که با ایده اى جدید و نوآورانه کمک به دیده شدن بانوان هنرمندى میکند که در حرفه طراحى دوخت و لباس سالها فعالیت کرده اند.
این مسابقه با امید به ایجاد باورمندى نسبت به صنعت تولید پوشاک و توجه به فرهنگ غنى ایرانى در قومیت های مختلف تهیه شده است.