امروز جمعه  ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امور ارتباط با مخاطبان برنامه‌های پرتماس هفته گذشته را اعلام کرد
امور ارتباط با مخاطبان برنامه‌های پرتماس هفته گذشته را اعلام کرد

تشکر مخاطبان از سپاه برای عملیات وعده صادق 2

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۳/۰۷/۲۲- ۰۷:۴۳
تعداد بازدید:104

براساس گزارشی واحد امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان (162) این هفته و در بازه زمانی تا 17 مهر 27 هزار و 67 پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (162) به ثبت رسیده است که شامل 14 هزار و 110 پیام صوتی، 6708 پیام تلفنی و 6249 پیامک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به‌ترتیب برنامه‌های معاونت سیاسی و شبکه‌های یک و دو دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از برنامه‌های معاونت سیاسی «حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌به اسرائیل»، شبکه یک سیما سریال «طوبی» و برنامه «جریان» و شبکه دو سیما برنامه‌های «نوسان» و «پاورقی»  بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه 162 را به خود اختصاص دادند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محورهای مطرح شده اشاره می‌شود:

 مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه‌های معاونت سیاسی، شامل تشکر از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درخواست تداوم حملات موشکی سپاه پاسداران به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی؛ مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال «طوبی» شامل تشکر از محتوای جذاب و اثرگذار، بازی خوب بازیگران، کارگردانی قوی و همچنین قدردانی از عوامل سریال، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از محتوای غمگین آن؛ مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «جریان»، شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش و حضور مهمانان شایسته، درخواست تداوم و اعلام زمان پخش بوده است. مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه‌های «نوسان» و «پاورقی»، شامل تشکر از محتوای جذاب، روشنگرانه و آگاهی‌بخش و اجرای توانمند مجریان و درخواست تداوم و اعلام زمان پخش و افزایش مدت‌زمان پخش این برنامه‌ها بوده است.

امتیاز شما