امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

حزب‌الله به سیاست خود در تقابل با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد

مشاهده ۷۱
۱۴۰۳/۰۷/۱۰- ۱۲:۵۷

یک کارشناس غرب آسیا در رادیو ایران گفت: «سید حسن نصرالله» به دلیل هوش و کاریزما و درایتی که در مدیریت صحنه سیاسی و نظامی داشت از استثنایی‌ترین رهبران حزب الله به شمار می‌رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد قهرمانی در برنامه «زنده باد مقاومت» بیان کرد: امریکا در همه جنایت‌های غزه علیه مردم غزه و لبنان شریک بوده است و باید پاسخگو باشد و ملت‌های اسلامی همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، باید در کنار محور مقاومت و ملت‌های لبنان و فلسطین باشند و به کمک محور مقاومت بیایند. حزب‌الله در دفاع از مردم فلسطین و سوریه و لبنان هزینه‌های سنگین پرداخت کرده است .

 وی ادامه داد: اکنون وقت آن است که همه کشورها و مجامع بین‌المللی که به اجرای «قانون»، «امنیت» و «صلح» پایبند هستند، تمام قد و شجاعانه در برابر تهاجم رژیم غاصب و کودک کش بایستند که خصوصاً رایزنی، هماهنگی و همکاری مضاعف کشورهای اسلامی‌برای یافتن راه‌های عملی و اتخاذ اقدامات جدی و مؤثر برای حمایت از مردم لبنان و فلسطین و مقابله با جنایات گسترده و سازمان یافته رژیم اشغالگر علیه آنان، بسیار ضروری و حیاتی است.

 گفتنی است ویژه برنامه «زنده باد مقاومت» از 7 تا 12 مهر به مناسبت شهادت مجاهد بزرگ «سیدحسن نصرالله» توسط گروه‌های مختلف برنامه ساز رادیو ایران، روانه آنتن می‌شود.

امتیاز شما