امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

پرواز یک قهرمان به روایت دوست همرزم

مشاهده ۷۲
۱۴۰۳/۰۷/۰۴- ۱۱:۵۲

رادیو صبا در ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» گزارش لحظه به لحظه شهادت سردار ناصر کاظمی را به روایت دوست و همرزم شهید تقدیم شنوندگان می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر کاظمی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندار پاوه در زمان جنگ ایران و عراق بود که با گلوله تک تیراندازان گروه‌های مسلح کرد در محور پیرانشهر _ سردشت به شهادت رسید.

شهید کاظمی‌بنا به وظیفه شرعی و انقلابی خود در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی، از خردادماه سال ۱۳۵۸ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از طی دوران آموزش نظامی در صحنه عمل از چنان تبحر و تجربه‌ای برخوردار شده بود که طرح‌هایش تحسین فرماندهان مجرب نظامی را برمی‌انگیخت.

رادیوصبا به مناسبت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه ۵ مهر در ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» به معرفی این شهید بزرگوار و نحوه شهادت ایشان می‌پردازد، این برنامه در قالب مستند در مصاحبه با سردار حسن رستگارپناه از فرماندهاندوران هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید کاظمی‌گزارش لحظه ای از روز شهادت وی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

ویژه‌برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به تهیه‌کنندگی انسیه شمس‌اللهی از ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۱ در هفت قسمت از رادیو صبا پخش می‌شود.

امتیاز شما