امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل صداوسیمای فارس:
مدیرکل صداوسیمای فارس:

جریان سازی رسانه ای در حوزه اقتصاد زمینه ساز شتاب فارس در ریل پیشرفت

۱۴۰۳/۰۶/۲۸- ۱۶:۵۳

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و مدیرعامل شهر سلامت شیراز با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار دکتر رئوف مدیرکل صداوسیمای فارس گفت : راه اندازی برنامه ای اقتصادی با نگاه فرا استانی با هدف تصویرسازی مناسب از ظرفیت های اقتصادی استان فارس و شهر شیراز با محوریت منطقه ویژه اقتصادی شیراز در دستور کار قرار دارد.

حاکم شدن گفتمان اقتصادی ، جریان سازی رسانه ای و ایجاد رویکرد تحول گرا در حوزه اقتصاد موجب حرکت و شتاب استان فارس در ریل پیشرفت و توسعه اقتصادی می‌شود.

پرداخت رسانه ای مناسب به شرکت های دانش بنیان مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و تکریم و ارزش گذاری سرمایه گذاران و بخش خصوصی از قاب شبکه فارس، زمینه رشد اقتصادی و رونق اشتغال در استان فارس را به همراه خواهد داشت.

صداوسیمای فارس آمادگی دارد با مشارکت و همکاری منطقه ویژه اقتصادی شیراز رویدادها ، تلاش ها و اقدامات در این منطقه را به مخاطبان رسانه ملی منعکس کند.

  سعید مصفا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس گفت :

شرایط و تسهیلات مطلوب منطقه ویژه اقتصادی شیراز نسبت به دیگر محیط های اقتصادی، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و رونق اشتغال در استان را فراهم کرده است

تمام ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی شیراز در اختیار صداوسیمای فارس خواهد بود تا این رسانه تاثیرگذار، زمینه رونق تولید و رشد و شکوفایی بیش از پیش منطقه ویژه اقتصادی شیراز را میسر سازد.

منصوری مدیرعامل شهر سلامت شیراز هم با تبریک انتصاب دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس و تقدیر از نگاه ارزشمند وی به راه اندازی شهر سلامت شیراز، تعامل و همکاری بیش از پیش این دو مجموعه را خواستار شد.

تصاویر

امتیاز شما