امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

روستاگردی در «گیلان» با «راهی به آبادی»

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۶/۲۸- ۱۵:۵۴

برنامه «راهی به آبادی» جمعه 30 شهریور، به روستاهای «گیلان» سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر علی جواد پور تهیه کننده برنامه «راهی به آبادی» بیان کرد: این برنامه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی و محصولات و ظرفیت های اقتصادی روستاها پخش می‌شود و در راستا با طرح «هفته‌های ایرانی» هر هفته به معرفی روستاهای یک استان می‌پردازد و این هفته همراه گزارشگر برنامه عباس سنجری به روستای استان «گیلان» سفر خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: بهترین روستاهای «گیلان» برای سفر همچون «ماسوله، قلعه رودخان، قروق، خطبه سرا، هلودشت، داماش، سرولات و سلانسر» از مهمترین دیدنی‌های «گیلان» هستند.

 آب‌وهوای پاک، خنک و مطبوع، طبیعت چشم‌نواز و کمیاب، قرارگیری در اقلیم‌های متنوع همچون جنگل، ساحل و کوهستان، حضور مردمان خون‌گرم و مهمان‌نواز، فرهنگ غنی و آداب و سنن اصیل، غذاهای سنتی لذیذ و صنایع دستی خلاقانه، همه‌وهمه انگیزه سفر به «گیلان» را در بین گردشگران داخلی و خارجی بالا می‌برند.

 گفتنی است عباس سنجری گزارشگر برنامه «راهی به آبادی» جمعه 30 شهریور به روستاهای استان «گیلان» سفر می‌کند و ضمن گفت و گو با اهالی از جاذبه‌های گردشگری این استان برای این فصل پاییز می‌گوید.

 «راهی به آبادی» پنج شنبه و جمعه به تهیه کنندگی امیرعلی جواد پور، اجرای داوود حیدری و گزارشگری عباس سنجری ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما