امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

قدردانی از صداوسیمای استان آذربایجان غربی

مشاهده ۶۳
۱۴۰۳/۰۶/۲۸- ۱۴:۵۴

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از پوشش و انعکاس مناسب رسانه استانی برای تشییع 32 شهید تازه تفحص شده در شهرستان‌های میرآباد و سردشت در استان آذربایجان غربی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار باقرزاده در تماس تلفنی با ناصر حجازی فر مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخشی از مراسم تشییع در شرایط سخت جغرافیایی و مرزی انجام گرفت گفت: با تلاش صداوسیمای آذربایجان غربی پوشش زنده تصویری تشییع شهدای گرانقدر در میرآباد و سردشت در شبکه‌های ملی و شبکه‌های استانهای دیگر انعکاس گسترده ای یافت و موجب جریان سازی و انتقال پیام شهدا شد.

گفتنی است برای تشییع پیکرهای مطهر 32 شهید تازه تفحص شده در میرآباد و سردشت چند گروه خبری و تولیدی صداوسیمای استان آذربایجان غربی به منطقه اعزام شده و تلاش کردند مراسم مختلف تشییع در روستای مرزی دولتو و شهرستان‌های میرآباد و سردشت را بصورت زنده از شبکه‌های سراسری و صداوسیمای استان‌های پخش کنند و حضور باشکوه مردم در استقبال از این شهدای گرانقدر همچنین در بخش های مختلف خبری شبکه‌های سراسری از جمله ساعت 14 و 21 شبکه یک و شبکه خبر انعکاس داده شد. برخی از این شهدا، اوایل انقلاب در اسارت گروهک های معاند کومله و دمکرات در زندان روستای دوله تو به شهادت رسیده بودند.

امتیاز شما