امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

بازتاب رسانه ای انتشار اخبار حوزه دفاع مقدس خوزستان به ۵ زبان دنیا

مشاهده ۶۹
۱۴۰۳/۰۶/۲۷- ۱۳:۱۰

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از ترجمه و انتشار اخبار حوزه دفاع مقدس به ۵ زبان زنده دنیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هوشنگ نوبخت با بیان اینکه در هفته گذشته اقدام به ترجمه اخبار هفته دفاع مقدس به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی کرده و آنها را در اختیار رسانه‌های مختلف قرار دادیم تا بلکه صدای رسای این حوزه ارزشمند در عرصه بین المللی هم باشیم، گفت: تعامل بسیار خوبی با همکاران در رسانه‌های مختلف برقرار کرده‌ایم به گونه‌ای که نزدیک به ۵۰ رسانه استانی، منطقه‌ای و ملی اخبار ما را پوشش می‌دهند.

وی یکی از برنامه‌های شاخص استان در هفته دفاع مقدس را سرکشی سردار مرادحاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به دفاتر خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌های استان عنوان کرد و افزود: در این روز‌ها از ۱۵ رسانه فعال و برتر حوزه دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
نوبخت ادامه داد: کار اصلی نشر ارزش‌ها بر عهده اصحاب رسانه است و خوزستان به واسطه دارا بودن بیش از ۴۰۰ رسانه رسمی قطب بزرگ عرصه رسانه کشور است که به لطف خدا اکثر آنها ارتباط بسیار خوبی با مجموعه ما داشته و همراه ما در حوزه نشر محتوای ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت هستند.

 

امتیاز شما