امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

رادیو سلامت و ازدواج های بدون علاقه

مشاهده ۶۰
۱۴۰۳/۰۶/۲۷- ۱۰:۴۴

شبکه رادیویی سلامت در برنامه «نیمه دیگر من» ، سه شنبه – 27 شهریور، به موضوع «الان متوجه شدم به پسری که قول ازدواج دادم علاقه ندارم» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفتگو و یا طرح سوژه توسط مجردین، به واکاوی مشکل از منظر جامعه شناسی و روانشناسی می‌پردازد و دیدگاه‌های نادرست در مورد ازدواج، آداب و رسوم اشتباه را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.
گزارش (مصاحبه با جوانان)، با اجازه بزرگترها (گزارشی از دفترخانه ثبت ازدواج) از دیگر بخش های این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی «سهیلا باقری» است.
این برنامه با طرح مشکل سوژه برنامه به شکل روایت شروع می‌شود سپس کارشناس برنامه دکتر «فاطمه آذرتاش» مشاورخانواده و مدرس دانشگاه، به تحلیل کارشناسی می‌پردازد. در هر برنامه «نیمه دیگر من» یک مهمان ناشناس حضور دارد و از مخاطبان درخواست می‌شود تا نظرهای خودشان را در خصوص مشکل یا دغدغه مهمان برنامه بیان کنند.
برنامه «نیمه دیگر من» با اجرای «لیلا رحیمیانی ثابت»، سه شنبه هر هفته، از ساعت 14 و 30 دقیقه به مدت ۲۵ دقیقه، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می‌شود.

امتیاز شما