امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

نخستین همایش سبک زندگی سالم در صداوسیمای استان گلستان

مشاهده ۵۸
۱۴۰۳/۰۶/۲۶- ۱۴:۱۵

هم زمان با ماه ربیع الاول سالروز ازدواج حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و حضرت خدیجه کبری (سلام الله علیها)، نخستین سلسله نشست های مباحث اخلاقی با موضوع سبک زندگی سالم مبتنی بر روانشناسی خانواده و فرزندپروری در سالن اشراق صدا و سیمای استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای استان گلستان در این همایش ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته وحدت در خصوص برگزاری این همایش که لازمه زندگی همه ی انسان‌ها است گفت: در راستای ترویج سبک زندگی سالم با هدف ابتلای کمتر افراد به درگیری‌های خانوادگی و محیط کار و کاهش هزینه‌های اقتصادی ناشی از این نوع درگیری‌ها و مشکلاتی که ارتباط تنگاتنگی با سبک زندگی افراد دارند، نخستین همایش «سبک زندگی سالم» را در صدا و سیمای استان گلستان برگزار کردیم و امیدواریم با استقبال همکاران این همایش های مبتنی بر زندگی سالم را در این مرکز افزایش دهیم.

رسول شکری نیا در ادامه افزود: در این همایش تلاش داریم به نوعی فرهنگ‌سازی کنیم تا از طریق تغییر در سبک زندگی باعث ارتقاء سطح سلامت افراد مخصوصا همکاران خود در این سازمان شویم.

وی افزود: خوشحال هستیم نخستین همایش سبک زندگی سالم را پس از همه گیری جهانی کرونا برگزار می‌کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده هم با تکرار این برنامه‌ها و دعوت از اساتید صاحب نظر که در این حوزه فعالیت می‌کنند فرصتی ایجاد کنیم که فرهنگ سازی لازم در حوزه تغییر در سبک زندگی متناسب با شرایط جامعه در بین همکاران صدا و سیمای استان گلستان اتفاق بیفتد.

مدیر کل صداوسیمای استان گلستان همچنین در پایان این همایش نیز نوید برگزاری پایش سلامت همه همکاران و حتی بازنشستگان این مرکز را به عنوان نخستین مرکز پایلوت سلامت و طرح غربالگری در سطح مراکز را داد.

این همایش با حضور دکتر حامدرضا راسخ احمدی «دکتری تخصصی روانشناسی سلامت» ویژه همکاران محترم و خانواده‌های گرانقدر در دو روز به مدت ۸ ساعت در سالن اشراق صدا و سیمای استان گلستان با حضور 202 نفر برگزار شد.

در پایان به قید قرعه به پنج نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

تصاویر

امتیاز شما