امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
بازگشت
بازگشت

پخش سریال «بازگشت» از شبکه ی دو سیما

مشاهده ۱۲۳
۱۴۰۳/۰۶/۲۶- ۱۴:۱۳
تعداد بازدید:123

پخش سریال «بازگشت» از تولیدات سیمای استان گلستان از شبکه ی دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال تلویزیونی بازگشت به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین عامری و با بازی حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، قاسم زارع و کاوه خداشناس از 25 شهریور ساعت 12:30دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید و همه لوکیشن‌های آن در این استان گلستان با موضوع اجتماعی و خانوادگی است و گرچه قصه در زمان حال می‌گذرد، اما بازگشتی هم به زمان جنگ دارد، البته مخاطب در این سریال فضای جنگ را نمی‌بیند، بلکه ماجرایی را شاهد است که مربوط به دوران جنگ است و در واقع یک نامه بعد از چند سال پیدا می‌شود و منجر به اتفاق‌هایی در این سریال می‌شود.

این سریال روایتگر زندگی سعید شریفی، مستندساز است، او همراه همسر و دو پسرش زندگی می‌کند و در زمان جنگ دوست شریفی با نام امیرحسین مهدوی به شهادت می‌رسد و شریفی خودش را در این اتفاق مقصر می‌داند و حال بعد از گذشت چند سال دوباره بر اثر یک اتفاق این ماجرا سر باز می‌کند و زندگی خانوادگی شریفی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

فریبا کوثری در نقش همسر شریفی مدیر یکی از سازمان‌های منابع طبیعی و استاد دانشگاه است.

در کنار پورشیرازی و کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، سوگل طهماسبی، مجید مشیری، مرحومه زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل‌آقا و نسرین نکیسا به عنوان دیگر بازیگران سریال حضور دارند.

تصاویر

امتیاز شما