امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

تقدیر مدیرکل صدای استان‌ها از رادیو قم

مشاهده ۷۴
۱۴۰۳/۰۶/۲۶- ۱۳:۱۶

مهدی نعلبندی مدیرکل صدای استان‌ها طی نامه ای از تلاش های دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان قم و همچنین حجت الاسلام مبینی معاون صدای مرکز قم برای برپایی موکب رسانه ای در مسیر پیاده روی اربعین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی نعلبندی مدیرکل صدای استان‌ها طی نامه ای از تلاش های دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان قم و همچنین حجت الاسلام مبینی معاون صدای مرکز قم برای برپایی موکب رسانه ای در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در شهر کربلا تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: اقدامات ارزشمند شما در پاسداشت مراسم عظیم اربعین حسینی سال 1403 فراموش نشدنی است که بدین وسیله از شماو همکاران محترم معاونت صدای مرکز قم تشکر و قدردانی می‌شود. امید است که این فعالیت و خدمت رسانه ای مورد توجه و عنایت خاصه حضرت بقیه الله اعظم قرار گرفته باشد و همه ما مشمول دعای خیر آن حضرت باشیم.

لازم به ذکر است 2 موکب رادیویی و تلویزیونی از صدا و سیمای استان قم به مدت دو هفته در ایام اربعین حسینی به کربلا اعزام شده بودند که موکب رسانه ای رادیو قم برای اولین سال بود در ایام اربعین حسینی به کربلا اعزام میشد و در جوار حرم سید الشهدا علیه السلام در موکب حضرت معصومه سلام الله علیها (اهالی قم المقدسه) مستقر شده بود و با تولید و پخش 1440 دقیقه برنامه زنده که از شبکه‌های سراسری و استانی پخش میشد، به انعکاس مراسم معنوی پیاده روی اربعین برای مخاطبان رادیویی پرداخت.

همچنین موکب تلویزیونی مرکز قم همراه با خادمین آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا مستقر بود و 10725 دقیقه ارتباط زنده در قالب 319 ارتباط با شبکه‌های سراسری و استانی انجام داد و حال و هوای اربعین حسینی در مسیر عاشقی نجف به کربلا را برای مخاطبان و دوستداران اهل بیت پوشش داد.

امتیاز شما