امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

تاکید بر عدالت گستری در جامعه با همکاری مشترک صداوسیما و دادگستری استان

مشاهده ۵۷
۱۴۰۳/۰۶/۲۶- ۰۶:۰۶

رییس کل و معاونان دادگستری استان فارس با مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار رییس کل دادگستری فارس انتصاب شایسته آقای دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای را تبریک گفت و وی را فردی خوشنام و کاربلد در رسانه ملی توصیف کرد.

حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس ابراز امیدواری کرد مردم استان فارس از ثمرات همکاری و مشارکت در دو دستگاه در جهت رفع مشکلات و پیشرفت استان بهره مند شوند.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار با بیان اینکه جایگاه دستگاه قضا در استان فارس جایگاه ممتازی است و صداوسیمای فارس در جهت ارتقای این جایگاه آماده همکاری و تعامل بیش از پیش است.

رئوف با اشاره به  اینکه یکی از ارکان سند تحول رسانه ملی  عدالت گستری است ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری هر دو مجموعه در جهت عدالت گستری، تبیین حقوق شهروندی و قانون مداری اقدامات اثرگذاری را انجام دهند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزایش اطلاعات حقوقی مردم ، پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمان را از دیگر مقوله‌هایی برشمرد که می تواند دست مایه همکاری صداوسیمای فارس و دادگستری استان فارس قرار گیرد.

رئوف از آمادگی صداوسیمای فارس بر بکارگیری تمام ظرفیت های خود در جهت کمک به دستگاه قضا و ارتقای جایگاه آن بویژه در مقوله عدالت تاکیدو ابراز امیدواری کرد با برنامه سازی‌های اثرگذار و پرمخاطب عدالت در جامعه ارتقا یابد و اقدامات دستگاه قضا بخوبی برای مخاطبان تبیین شود.

تصاویر

امتیاز شما