امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

صداوسیما، انتشار دهنده تمام علوم باشد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵- ۱۷:۲۹

آیت الله کریمی جهرمی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان قم با اشاره به رسالت دانشگاهی صداوسیما گفت: صدا و سیما باید انتشاردهنده علوم مختلف باشد و به همه علوم بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم در دیدار با دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما استان قم و شورای معاونان مرکز با بیان این فرموده امام خمینی(ره) که صدا و سیما یک دانشگاه است، تصریح کرد: رسالت دانشگاهی صدا و سیما، پرداختن به علوم مختلف است و رسانه ملی باید به تمام علوم بپردازد.

این استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بعد فرهنگ سازی صدا و سیما  و نفوذ این رسانه ملی در جامعه تصریح کرد: امروز جامعه ما تشنه اخلاق است و رسانه باید اخلاق اسلامی و فرهنگ اسلامی را در سطح جهانی گسترش دهد.

وی همچنین بر دقت در انتخاب وعاظ و سخنرانان در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: رسانه باید از سخنرانان و وعاظ پخته و بادرایت و اخلاق مدار و آشنا با احکام الهی استفاده کند تا آنها بتوانند با توجه به شرایط جامعه سوالات و شبهات مردم و جوانان را پاسخگو باشند.

دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما استان قم هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صداوسیمای قم، ضمن تاکید بر استفاده رسانه از منابع علمی و معنوی موجود در شهر مقدس قم و بهره بردن از حضور مراجع اعظام تقلید، گفت: از این رو ما باید در رسانه، جهانی فکر کنیم و شهر مقدس قم را به عنوان شهر تمدن ساز به جهان معرفی کنیم.

 

تصاویر

امتیاز شما