امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

تدارک ویژه برنامه‌های گسترده به مناسبت هفته وحدت و هفدهم ربیع الاول در جهان بین

مشاهده ۹۲
۱۴۰۳/۰۶/۲۵- ۱۲:۴۹

شبکه جهان بین با ویژه برنامه‌های متنوعی هفته پر برکت وحدت و ولادت های باسعادت هفدهم ربیع الاول را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین روز شنبه هفدهم ربیع الاول با پخش ویژه برنامه «رسول مهربانی» به تهیه کنندگی فرحناز حاتم پوری، اجرای جمال الدین خدابخشی و دنیا صفری و گزارشگری محمد یگانگی از ساعت 10 به مدت ۹۰ دقیقه، لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان به ارمغان می آورد.

مولودی، موسیقی تصویرهای شاد و متنوع، پیامبر اکرم (ص) در کلام مقام معظم رهبری، کارشناس، حضور خواننده در برنامه، شعرخوانی شاعران هم استانی، میان برنامه و گزارش های مردمی‌با رویکرد میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بخش های این برنامه را تشکیل می دهند.

همچنین جمعه، برنامه «شب های بام ایران» به تهیه کنندگی داریوش نیکبخت و اجرای ابوالفضل هادی پور به صورت جُنگی شاد با بخش های جذاب و دیدنی میهمان لحظات شبانه مردم استان می‌شود.

مولودی خوانی، حضور خواننده در برنامه، دف نوازی، موسیقی تصویر، مداحی، کارشناس مذهبی و گفتگو پیرامون سیره و سبک زندگی نبی مکرم اسلام و فضائل اخلاقی امام جعفرصادق (ع) و گزارش های مردمی از قسمت های مختلف و دیدنی این برنامه است که در شب میلاد، از ساعت20:30 دقیقه تا 22 تقدیم بینندگان شبکه جهان بین می‌شود.

همچنین همزمان با هفته وحدت در برنامه‌های روتین «روز نو» به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی فرحناز حاتم پوری و «شب های بام ایران» به تهیه کنندگی داریوش نیکبخت با اختصاص بخش های ویژه ضمن گرامیداشت این مناسبت و جشن و شادمانیِ ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و صادق آل محمد (ع) بر اهمیت اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان تأکید می‌شود.

رادیو جهان بین هم در روز میلاد نورانی خاتم انبیاء محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع)، با ویژه برنامه «ماه مجلس» از ساعت 9:30 به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی کبری حیدری، گویندگی فرزین مظفری و گزارشگری مصطفی راد با مخاطبان همراه می‌شود.

گزارش های مردمی، مطالب کارشناسی و سخنرانی با موضوع شخصیت و سیره زندگی حضرت محمد (ص)، شعر شاعران آیینی استان، برش و پخش قسمتی از فیلم محمدرسول الله، مولودی خوانی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، آداب و رسوم مردم استان همزمان با هفدهم ربیع الاول، آش مصطفی، معرفی کتاب، پیامک و تلفن از قسمت های شنیدنی این ویژه برنامه است.

همچنین در طول هفته وحدت در برنامه‌های «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی زهرا اردستانی، «بنگ آبادی» به تهیه کنندگی کبری حیدری، «هی جار» به تهیه کنندگی سیاوش قربانی پور، «گنجینه فرهنگ» به تهیه کنندگی لیلی بابایی و «بنگ بارون» به تهیه کنندگی سید مهرداد افضلی با رویکرد وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان و جشن و شادی به ولادت های پرنور و برکت هفدهم ربیع الاول هم به طور ویژه پرداخته می‌شود.

معاونت خبر جهان بین هم با تهیه گزارش مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی، تهیه نماهنگ برای پخش در ابتدای مجموعه‌های خبری شب و روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم جشن در طول هفته وحدت در تمامی‌شهرستان‌ها و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها این مناسبت ها را ارج می نهد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان با تولید و انتشار سه کلیپ ویدئویی، دو قطعه استوری موشن در ارتباط با هفته وحدت، یک قطعه موشن گرافیک، دو قطعه پادکست مرتبط با موضوع هفته وحدت، هشت قطعه پوستر و عکس نوشته، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مرتبط با موضوع و بارگذاری در کانال ها و سایت مرکز و انتشار روزانه اخبار مکتوب مرتبط با برنامه‌ها در سایت و بسترهای مختلف فضای مجازی با مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی همراه می‌شود.

امتیاز شما