امروز پنج شنبه  ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل شبکه اترک از ظرفیت های تولیدی شهرستان‌های مانه و سملقان

۱۴۰۳/۰۶/۲۵- ۱۲:۱۰

مدیرکل و شورای معاونین صداوسیمای خراسان شمالی با فرمانداران شهرستان‌های مانه و سملقان دیدار و از شهرک گلخانه ای مانه و شهرک صنعتی سملقان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی ، مدیرکل شبکه اترک  و شورای معاونین صدا و سیمای خراسان شمالی با هدف ارتباط برنامه سازان رادیو و تلویزیون رسانه استانی با ظرفیت های کشاورزی، صنعتی و زیرساختی و برنامه ریزی برای پوشش جشن‌های هفته وحدت با فرمانداران شهرستان‌های مانه و سملقان دیدار و از شهرک گلخانه ای مانه و شهرک صنعتی سملقان بازدید کردند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در این دیدار ها از آمادگی صداوسیما برای انعکاس توانمندی‌ها و ابتکارات جوانان استان در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری خبر داد.

دکتر واعظی ساخت مستند خبری ضربه‌های سخت واردات بر لوله گستر اسفراین را که در شبکه‌های سراسری پخش شد و به تبع آن با ورود مسئولان کشوری بخشی از مشکلات این شرکت مرتفع شد را از جمله این گزارش ها عنوان کرد.

تکمیل طرح پوشش دیجیتال در شهرستان‌های مانه و سملقان، تاسیس دفتر خبری صداوسیما در آشخانه و تعمیر یکی از فرستنده‌های تلویزیونی در شاتوت از دیگر مسائلی بود که مدیرکل صداوسیما به آن تاکید کرد.

دیدار با خانواده شهید محمدپور از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

شهید حسین علی محمدپور از شهدای جنگ تحمیلی اهل شهر آشخانه است که پیکر او سال ها مفقود بود.

تصاویر

امتیاز شما