امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
در نشست مشترک رئیس رسانه ملی و شهردار تهران تأکید شد
در نشست مشترک رئیس رسانه ملی و شهردار تهران تأکید شد

هم‌افزایی شهرداری تهران و رسانه ملی لازمه امید‌آفرینی در جامعه شهری تهران

مشاهده ۱۲۱
۱۴۰۳/۰۶/۲۵- ۰۶:۲۸
تعداد بازدید:121

رئیس رسانه ملی بر لزوم تداوم تعامل رسانه ملی با شهرداری تهران، تقویت همکاری‌ها و تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل در سطح شهر تهران تأکید کرد و گفت: رسانه‌ ملی می‌تواند در بهبود سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، یاری‌رسان شهرداری تهران باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در نشست مشترکی با شهردار تهران، در ادامه افزود: امیدواریم برکات این همکاری مشترک افزون شود. کمااینکه شاهدیم بسیاری از پویش‌ها و برنامه‌های شهرداری با هم‌افزایی رسانه ملی انعکاس و اثرگذاری چندبرابری پیدا کرده است.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران نیز بر لزوم افزایش سطح همکاری‌ها با رسانه ملی توجه داد و گفت: مجموعه صداوسیما، به‌مثابه ظرفیتی بی‌نظیر که آثارش عیان و اخبارش محل رجوع مردم است، برای ما حائزاهمیت است؛ مجموعه‌ای که به ما کمک می‌کند به‌عنوان متولی مدیریت شهری، با انعکاس دستاوردهایمان، محل امید و اعتبار مردم قرار بگیریم و از‌دیگرسو، مطالباتمان را بیان و نظرات و مشکلات مردم را هم شفاف دریافت و امور را اصلاح کنیم.

وی هم‌افزایی و اقدام مشترک میان دونهاد را امید‌آفرین دانست و گفت که آورده این همکاری مشترک متعلق به نظام و مردم است.

در ادامه این نشست، شهردار تهران گزارشی اجمالی از اقدامات شهرداری ارائه داد و معاونان رسانه ملی و شهرداری تهران نیز  ضمن بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادهایشان، ظرفیت‌های همکاری متقابل در حوزه مدیریت شهری تهران را برشمردند. در خاتمه نیز تفاهم‌نامه مشترکی میان رئیس رسانه ملی و شهردار تهران امضا و مبادله شد

امتیاز شما