امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

تولیدات رسانه ای دانش آموزان افزایش یابد

مشاهده ۵۱
۱۴۰۳/۰۶/۱۹- ۲۰:۴۶

مدیرکل صداوسیمای استان قم بر لزوم ساخت استودیو دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش و افزایش تولیدات رسانه ای دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای استان قم در دیدار با آقای رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه ما در مدارس، فضای پرانرژی، شاد و آینده ساز جامعه را مشاهده میکنیم و دانش آموزان روح سرزندگی و طراوت را به جامعه منتقل میکنند، بر ساخت استودیو دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش و افزایش تولیدات رسانه ای دانش آموزان تاکید کرد.

دکتر پهلوانیان همچنین با اشاره به جذابیت فعالیت های دانش آموزی در مدارس از برگزاری جشنها و مناسبت های مختلف در مدارس گرفته تا برگزاری نماز جماعت و فعالیتهای فرهنگی هنری دانش آموزان، اظهار داشت: اگر خبرگزاری دانش آموزی (پانا) بتواند هر هفته بسته‌های خبری 10 تا 20 دقیقه ای جذاب و متنوعی از فعالیت های دانش آموزان و حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش تهیه و تولید کند، ما هم آمادگی داریم تا این تولیدات را از رسانه استانی پخش کنیم.

مدیرکل صداوسیما با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: رسانه استانی آمادگی دارد تا برنامه‌ها و جشن‌های مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید را به صورت زنده از شبکه نور پخش کند.

وی افزود: صداوسیما بر خود لازم می‌بیند تا شور و هیجان دانش آموزان را در قاب رسانه به تصویر بکشد و آمادگی این را هم داریم تا در صورت همکاری آموزش و پرورش، در همه مناسبت ها و جشن‌ها از فضای مدارس و دانش آموزان، برای شبکه استانی و حتی شبکه‌های سراسری برنامه‌های زنده پخش کنیم.

آقای رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم هم در این دیدار با اشاره به کثرت و تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان در مدارس و همچنین نزدیک بودن جشن‌های آغاز سال تحصیلی جدید، از صداوسیمای مرکز قم تقاضای همکاری و پوشش برنامه‌های مدارس و انعکاس فعالیت های دانش آموزان را داشت.

امتیاز شما