امروز پنج شنبه  ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

هم اندیشی انعکاس رسانه ای بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در شبکه اترک

مشاهده ۵۵
۱۴۰۳/۰۶/۱۹- ۱۰:۲۲

هم اندیشی مدیران نهادهای آموزشی استان با مدیرکل و شورای معاونین شبکه اترک در آستانه آغاز سالی تحصیلی جدید در سالن جلسات شهید امانی صدا و سیمای خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه مهرماه نشست هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان با دکتر واعظی ، مدیرکل و شورای معاونین شبکه اترک با هدف انعکاس گسترده آئین آغاز سالی تحصیلی جدید، در سالن جلسات شهید امانی صدا و سیمای خراسان شمالی برگزار شد.

دکتر رضا واعظی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی، مهرماه را آغاز دوباره فصل آموزش و شور و نشاط کودکان، نوجوانان و جوانان دانست و گفت: امسال قصد داریم با همراهی مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، جشن آغازین فصل تعلیم و و تربیت را به نحوی متفاوت از سالهای گذشته منعکس نماییم.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این نشست، با اشاره به فعالیت ۹ کارگروه ذیل ستاد اجرایی پروژه مهر استان با هدف آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، گفت: یکشنبه یکم مهرماه زنگ مهر و مقاومت و ایثار در همه مدارس خراسان شمالی به صدا در می آید، همچنین ۲۷ شهریورماه زنگ شکوفه‌ها، با حضور کلاس اولی‌ها و ۲۸ شهریورماه جشن جوانه‌ها با حضور دانش آموزان پایه هفتم در تمامی مدرسه‌های استان و ۱۷ مهرماه نیز همزمان با روز جهانی کودک، زنگ غنچه‌ها در ۴۱۱ کودکستان مجاز نواخته می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای مهرماه امسال، ۲۰ هزار نوآموز، دوره‌های پیش دبستانی را در کودکستانها می‌گذرانند، افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۱۹۴ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰ مدرسه خراسان شمالی ، تحصیل خود را آغاز می‌کنند که از این تعداد ۱۸ هزار نفر دانش آموز پایه اول خواهند بود.

امتیاز شما