امروز دوشنبه  ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

«فریاد» شبکه یک درآمد

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۳/۰۶/۱۷- ۱۳:۴۹

فیلم سینمایی «فریاد» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه درام محصول نیوزیلند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن‌هاشمی و صدابردار آن مهدی پاینده است. رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، شراره حضرتی، سیما رستگاران، شیرین روستایی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی منانی، علیرضا ناصحی و بهمن‌هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره یک دانش‌آموز 17 ساله مجبور می‌شود از حصاری که در تمام زندگی‌اش فعالانه روی آن نشسته است خارج شود تا در این داستان دلگرم کننده، هویتی برای خود، خانواده‌اش و آینده‌اش ایجاد کند.

فیلم ترکیبی بسیار موفق از کمدی و درام است که فضایی بسیار گرم و صمیمی ایجاد می‌کند و پیام ها و مضامین ارزشمندی را نیز در خود پرورده است و توانسته اقبال منتقدان را جلب کند.

شبکه‌ی یک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما