امروز دوشنبه  ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

مهرآفرین؛ روایتی جدید از «بزرگراه همت»

مشاهده ۶۲
۱۴۰۳/۰۶/۱۷- ۱۳:۴۶

«بزرگراه همت» در دهمین قسمت خود با روایتی از «مهرآفرین» گروهی از معلم‌های بازنشسته در خیریه مهرآفرین، خانه سالمندان احداث کردند و شنبه این هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بزرگراه همت» که نام مستندی سریالی است و به معرفی کنشگران عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، در جدیدترین قسمت خود با روایتی از «مهرآفرین» در این قسمت سوژه به روایت داستان تاسیس خیریه مهر آفرین و کمک به سالمندان می‌پردازد.

مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاورد‌های ارزشمند آنها باشد. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شده است.

در قسمت دهم این مجموعه مستند، گروهی از معلمان بازنشسته در خیریه مهرآفرین واقع در شهر میمه گرد هم آمدند و خانه سالمندان احداث کرده و مراکز مبارزه با اعتیاد و نانوایی و شغل‌های خرد و کلان راه اندازی کردند.

خانم زمانی یکی از این معلمان بازنشسته است که سرپرستی این مجموعه را به عهده دارد و طی این چند سال توانسته به یاری خیرین شهر میمه این خیریه را راهبری کند.

راوی این فصل مجموعه مستند بزرگ راه همت سید صادق تربتیان است که به شهر‌های مختلف ایران سفر می‌کند تا قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگی را روایت کند. این مجموعه یکی از تولیدات گروه مستند شبکه افق با مدیریت اباذر صالحیان است.

این مجموعه مستند روایی شنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از قاب شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما