امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

شبکه مستند به «توفان زمین» علاقمند شد

مشاهده ۹۰
۱۴۰۳/۰۶/۱۰- ۱۹:۱۴

مستند «توفان زمین» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه مستند علمی و تحقیقاتی محصول انگلستان در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه و صدابردار آن علی شریفی است. معصومه آقاجانی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، فاطمه حدادی، زویا خلیل آذر، ابوالفضل شاه بهرامی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، علی منانی، نیما نکویی فرد و لادن سلطان پناه صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این مستند به بررسی طوفان‌هایی مثل گردباد، ترنادو و طوفان آیدا و ... می‌پردازد و به مصاحبه با دانشمندان و کسانی که این طوفان‌ها را تجربه کرده‌اند می‌نشیند.

مجموعه مستندی در مورد بلایای طبیعی مختلف که به این لحاظ جالب توجه است که گزارش های دست اول شاهدان عینی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. همچنین جنبه علمی و اطلااعاتی برنامه نیز قابل توجه است و اطلاعات زیادی را در این زمینه به مخاطب می دهد که می تواند برای مخاطب علاقه مند بسیار جذاب و مفید باشد.

شبکه‌ی مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما