امروز سه شنبه  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

تعامل افزایشی صداوسیمای خراسان شمالی با پلیس

۱۴۰۳/۰۶/۰۷- ۱۳:۳۲

در جلسه تعاملی صداوسیمای خراسان شمالی با فرماندهی انتظامی استان بر نقش اساسی رسانه ملی و استانی در ایجاد امنیت اجتماعی و تعامل بیش از پیش شبکه اترک با نیروی انتظامی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جلسه تعاملی صداوسیمای خراسان شمالی و فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در سالن جلسات شهید محمدرضا امانی شبکه اترک برگزار شد.

در جلسه تعاملی صدا و سیمای خراسان شمالی و فرماندهی انتظامی استان که با حضور دکتر ضا واعظی ، مدیر کل و معاونین شبکه اترک و سردار سعید مطهری زاده ، فرمانده و معاونین انتظامی استان در سالن جلسات شهید امانی برگزار شد،  دکتر واعظی ، مدیرکل شبکه اترک با بیان اینکه نقش اساسی رسانه در ایجاد امنیت اجتماعی است، گفت :  هرقدر جامعه نسبت به امنیت و مسائل پیرامون آگاهی داشته باشد کمتر تحت تاثیر فضا سازی‌هایی که ممکن است از برخی رسانه‌های غیر معمول اتفاق می افتد قرار بگیرد و می‌تواند تامین کننده امنیت اجتماعی جامعه باشد و هرچقدر ما بتوانیم میزان عملکرد پلیس در حوزه فیزیکی که برای تامین امنیت تلاش می‌کند ضریب بدهیم این به جامعه امنیت را می دهد که همه چیز آرام است .

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی افزود : پلیس همه جا هست و مردم  به راحتی زندگی می‌کنند، کما اینکه اتفاق در سطح جامعه وجود دارد و الحمدالله مردم در تفرجگاه‌ها و جاهای مختلف رفت و آمد می‌کنند و این امنیت بخشی از آن بر می‌گردد به امنیت روانی که در جامعه وجود دارد . بنابراین در حوزه آسیب های اجتماعی هم اگر ما بتوانیم به این درصد از هماهنگی و همفکری برسیم و تولیداتی داشته باشیم ، می‌توانیم امنیت جامعه را به آن سمت ببریم که در واقع با پیشگیری از آسیب های اجتماعی انشاءالله بالا و بالاتر برود .

سردار سعید مطهری زاده ، فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب مجموعه صدا و سیمای خراسان شمالی  با پلیس و همچنین پوشش خبر پلیس، اظهار داشت: زیبایی کار پلیس در این است که رسانه در ماموریت های پلیسی در کنار ما باشد و آن را به تصویر بکشد، کار پلیس و رسانه مکمل همدیگر هستند

سردارمطهری زاده افزود : پلیس خود را از مجموعه صدا و سیما و به کلی از رسانه جدا ندانسته و آن را یار و یاور خود در اجرای مطلوب ماموریت های محوله می داند. وی با اشاره به اینکه در مقوله برقراری امنیت اجتماعی زمانی موفقیت حاصل می‌شود که رسانه فعالیت های ما را به نحو مطلوب پوشش داده و به سمع و نظر مردم برساند.گفت :زمانی اثر بخشی ماموریت پلیس در جامعه به درستی احساس می‌شود که رسانه آن را پوشش دهد و در هنگام بحران‌ها نیز رسانه می‌بایست احساس آرامش را به جامعه تزریق کند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی خصوصا در بحث مواد مخدر، اقدامات رسانه ای بسیار تاثیر گذار است، خاطر نشان کرد: به حمد الله در استان خراسان شمالی بین پلیس و شبکه اترک یک همدلی و همکاری بسیار خوب و مطلوبی برقرار است که تلاش می‌شود تا این تعاملات تداوم داشته و ارتقاء یابد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر واعظی ، مدیر کل و معاونان صدا و سیمای استان خراسان شمالی قدردانی به عمل آمد.

تصاویر

امتیاز شما