امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

«وطن، ای وطن»؛ یک سینمایی متفاوت هندی را در شبکه یک ببینید

مشاهده ۶۵
۱۴۰۳/۰۶/۰۶- ۱۲:۳۷

فیلم سینمایی «وطن، ای وطن» با گویندگی ۳۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه زندگینامه، درام و تاریخی محصول هند در سال ۲۰۲۴ است که جمعه 9 شهریور ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی و صدابردار آن سهیل عابدی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، شهریار ربانی، شیرین روستایی، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، اکبر منانی، امیر منوچهری، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
داستان فیلم ماجرای دختری از سران حکومتی کشور هند است که بر خلاف پدرش با دولت انگلیس به مبارزه می‌پردازد و در پایان به هدف خود می‌رسد.
این فیلم اثری متفاوت از سینمای هند است که فاقد کلیشه‌ها و قهرمان پروری و اکشن‌های اغراق آمیز است و فیلمساز بیشتر به معنا و مفهوم توجه دارد، مفاهیمی مانند تلاش برای آزادی و استقلال و مبارزه با استعمارگران بریتانیایی و میهن دوستی در حالی که قصه ای جذاب و گیرا هم دارد و مخاطب را به راحتی همراه می‌کند.

امتیاز شما