امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
از امشب روی آنتن شبکه آموزش می رود؛
از امشب روی آنتن شبکه آموزش می رود؛

بررسی چالش های آموزش کشور در«پرسشگر»

۱۴۰۳/۰۵/۲۷- ۱۱:۰۹

برنامه «پرسشگر» از این هفته شنبه، یکشنبه و دوشنبه از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرسشگر» با هدف بررسی چالش های آموزش کشور وعدالت آموزشی، شنبه‌ها با موضوع آموزش و پرورش، یکشنبه‌ها بررسی مباحث آموزش عالی و دوشنبه‌ها، فنی و حرفه ای با اجرای محسن شریف زاده روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.
این هفته شنبه 27 مرداد ماه «پرسشگر» میزبان علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ومهدی نوید ادهم، مشاورعالی وزیر آموزش و پرورش است.
در این برنامه اولویت های برنامه پیشنهادی وزیرآموزش و پرورش و میزان تطابق آن با نیازها و اولویت های وزارتخانه ،اسنادبالادستی و برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین، یکشنبه 28 مرداد ماه این برنامه با حضور سیدرضا هاشمی وزیر اسبق علوم،تحقیقات و فناوری و محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی‌به موضوع اولویت های برنامه پیشنهادی وزیرعلوم، تحقیقات وفناوری و میزان تطابق آن با نیازها و اولویت های وزارتخانه ، اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه می‌پردازد.

برنامه «پرسشگر» دوشنبه 30 مرداد ماه میزبان مصظفی آذر کیش، مدیرکل اسبق دفتر آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش و محمدرضا سنگری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  بوده و طرح تحول آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

برنامه «پرسشگر» هر هفته با مهمانان و دیدگاه‌های و نقطه نظرات مختلف با تهیه کنندگی مریم فیروزی شنبه تا دوشنبه ساعت 22 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

امتیاز شما