امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

فصل چهارم «برو پی کارت» روی آنتن شبکه امید

۱۴۰۳/۰۵/۲۵- ۱۲:۳۲

فصل چهارم برنامه «برو پی کارت» با هدف راهنمایی دانش‌آموزان در انتخاب «مسیر شغلی و تحصیلی»، ویژه «انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳»، از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه، که از امشب، ۲۴ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به صورت زنده پخش می‌شود، شامل بخش‌ها و آیتم‌های متنوعی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند با آگاهی بیشتر رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

بخش‌های اصلی برنامه، شامل "دیگه چه خبر" (بررسی واکنش‌های مجازی و آمارهای مرتبط با انتخاب رشته)، "رشته به رشته" (معرّفی دقیق رشته‌ها و مشاغل مرتبط با آن)، "رشته چین" (آموزش فنون چیدن لیست انتخاب رشته)، و "راه بلد" (داستان‌های واقعی از تغییر رشته‌های چالش‌برانگیز) است. همچنین، بخش "صدات" به پرسش و پاسخ مخاطبان با کارشناسان اختصاص دارد.

آیتم‌های کوتاه برنامه، مانند "نیم کلاچ" (نظرات افراد راضی و ناراضی در مورد رشته‌های دانشگاهی)، "درد و درمون" (اصلاح غلط‌های رایج در انتخاب رشته)، "قلق‌گیری" (نکات مشاوره‌ای کوتاه)، "ما اینیم دیگه" (معرفی الگوهای موفّق قهرمانان پیشرفت در حوزه‌های علمی)، و "دانشگاه‌لوژی" (معرّفی تنوّع دانشگاه‌ها و دوره‌های تحصیلی) نیز به جذّابیت برنامه افزوده‌اند.

پویش "دوربرگردون" نیز از مخاطبان دعوت می‌کند، داستان‌های «تغییر مسیر و رشته» خود را ارسال کنند تا در برنامه بررسی و پخش شود. این برنامه تلاش می‌کند با ارائه اطلاعات جامع و کاربردی، و همچنین کلیشه‌زدایی از باورهای نادرست، فرآیند انتخاب رشته را برای دانش‌آموزان شفّاف‌تر و آسان‌تر کند.

«برو پی کارت» به تهیه‌کنندگی «وحید ولی» و سردبیری و کارگردانی «محمّدرضا ارکان»،  از ۲۴ مردادماه هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه امید روی آنتن می رود.

امتیاز شما