امروز شنبه  ۱۴ مهر ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه جام جم به مناسبت اربعین حسینی

مشاهده ۵۷
۱۴۰۳/۰۵/۲۴- ۰۹:۱۵

شبکه جهانی جام جم در ایام اربعین، ویژه برنامه‌هایی پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه 70 دقیقه ای «چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف اللهی و با اجرای امیرحسین مدرس، یکشنبه 4 شهریور، ساعت 1 بامداد پخش می‌شود.

«مسیر عشق»، برنامه ترکیبی 40 دقیقه ای، با موضوع تمدن‌سازی بر محوریت عاشورا و اربعین حسینی، شنبه، 3 شهریور ساعت 22:30 به روی آنتن جام جم می رود.

مستند «حماسه تاج الشعرا»، پرتره‌ای از شاعر معاصر و مذهبی مرحوم حاج عباس قلی یحیوی ملقب به تاج الشعرا می‌باشد. عباس قلی یحیوی از شاعران مرثیه سرای آذری زبان ایرانی اهل اردبیل است. این مستند روزهای 3 و 4 شهریور، ساعت 23:15، به مدت 40 دقیقه روی آنتن جام جم خواهد بود.

ویژه برنامه «آینه در کربلاست» که با هدف تبیین باورهای درست عاشورایی تهیه و تولید شده، روز 4 شهریور، ساعت 21:45 از این شبکه پخش می‌شود.

مستند «چاووش»، شنبه 4 شهریور ساعت 19:30 پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌ اربعینی «نشان ارادت» که به تهیه کنندگی پویان هدایتی و با حضور چهره‌های شناخته شده تهیه شده، 3 و 4 شهریور ساعت 21 به روی آنتن می رود.

«سرزمین مادری» شنبه 3 شهریور ساعت 21:45 و سینمایی «دلیران ایران» 4 شهریور ساعت 6:40 به روی آنتن می رود.

مستند «جاروهای بی صدا»، به کارگردانی مجید فرجی، یکشنبه 4 شهریور ساعت 21:30 پخش خواهد شد.

پوشش تصویری و پخش میان برنامه مراسم عزاداری دریافتی از خبرنگاران افتخاری جام جم در سراسر جهان در قالب پویش «در مدار اربعین» از دیگر برنامه‌های این شبکه است.

امتیاز شما