امروز شنبه  ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

هفته اطلاع رسانی و پیشگیری از سوانح و حوادث روی آنتن رادیو سلامت

۱۴۰۳/۰۵/۱۳- ۱۳:۳۰

شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 14 مرداد، همزمان با هفته اطلاع رسانی و پیشگیری از سوانح و حوادث، برنامه‌هایی با این رویکرد روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همه ساله ۱۳ الی ۱۹ مرداد ماه مصادف با ۴ الی ۱۰ آگوست هفته اطلاع‌رسانی و پیشگیری از سوانح و حوادث است. از این رو، شبکه رادیویی سلامت به منظور اطلاع‌رسانی و تمرکز بر عوامل خطر و راه‌های پیشگیری از سوانح و حوادث، این هفته در برنامه‌های خود به موضوعات مرتبط می‌پردازد.
برنامه صبحگاهی «به زندگی سلام کن»، با همراهی مخاطبان به این پرسش که «برای ترویج فرهنگ ایمنی در خانه و محل کار چه راهکاری دارید؟»، پاسخ می دهد.
موضوعات این برنامه صبحگاهی بر اساس نیازهای جامعه و دغدغه‌ شنوندگان، در حوزه‌های مختلف انتخاب می‌شود و مطالبات مردم در حوزه سلامت رو پیگیری می‌کند.
برنامه «به زندگی سلام کن» این هفته، به تهیه کنندگی «یوسف فرجی» و گویندگی «مسعود خواجه وند»، شنبه تا پنجشنبه، از ساعت 6 و 30 دقیقه به مدت ۹۰ دقیقه، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

*خونه زندگی و خواب آلودگی در رانندگی*
برنامه «خونه زندگی» که در قالب نمایش پخش می‌شود،  با حضور کارشناسان به این پرسش که «خستگی و خواب آلودگی حین رانندگی را چقدر باید جدی گرفت؟» پاسخ می دهد.  
این برنامه رادیویی از بخش های مختلف و متنوعی از قبیل نکات خانه داری، نکات زندگی سالم، گردشگری، و تلفن و پیامک همسایه‌های برنامه، و بخش درمانگاه مهر با موضوع درمان‌های ضروری و پخش سوال های پزشکی مردمی و ... تشکیل شده است.
برنامه «خونه زندگی» این هفته به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت»، شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 10 و 30 دقیقه و موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

*محتاط بودن در عصری نو*
همچنین در برنامه عصرگاهی «عصری نو» که بخش های مختلف طنز و آموزشی، در آن در نظر گرفته شده است به این پرسش که «شما چقدر محتاط هستید؟»، پاسخ می دهد.
این برنامه رادیویی که کاری از گروه سلامت روان و سلامت معنوی رادیو سلامت، به تهیه کنندگی «نازیلا نظمی» و «مرتضی میلانی»، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 به مدت 90 دقیقه از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

امتیاز شما