امروز پنج شنبه  ۱ آذر ۱۴۰۳
سرویس:سایر
تاریخ خبر : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- ۱۵:۵۵
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی اعلام کرد:
آمار 1.5 میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی آماری از میزان بازدید برنامه‌‌های نوروزی و رمضان رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از حدود 500 هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم، یک میلیارد و نیم بازدید از این محتواها ثبت شده است.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدید‌ها صحبت می‌کنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود 500 هزار محتوای تقطیع شده از برنامه‌های نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمع‌آوری کرده‌ایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشته‌اند. وی افزود: در این میان در تلگرام 173 میلیون بازدید، در اینستاگرام 1.1 میلیارد بازدید، در ایتا 85.5 میلیون بازدید و در روبیکا 139 میلیون بازدید ثبت شده است.                          مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامه‌ها نیز «محفل» با 405 میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با 278 میلیون، «سال نو» شبکه سه با 118 میلیون، «برمودا» در ایام عید 103 میلیون و  «شب عیدی» شبکه دو با 79 میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب ترین برنامه‌ها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئوهایی از مجموعه‌های نمایشی، «نون خ» با 64 میلیون بازدید، «زیرخاکی» با 39 میلیون بازدید، «هفت‌سر اژدها» با 24.5 میلیون بازدید و «رستگاری» با 5.1 میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی دیده شدند.
© 2019- pr.irib.ir - Contact us :pr@irib.ir