امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی چرخه شناسایی تا توسعه مشتریان در«راهش اینه»

مشاهده ۷۸۹
۱۳۹۷/۱۱/۰۲- ۱۳:۵۸

برنامه «راهش اینه» این هفته به چرخه شناسایی،‌ جذب، نگهداری و توسعه مشتریان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، برنامه «راهش اینه» هفته اول بهمن با حضور مهندس مجید برقی کارشناس برنامه، به نکات مهم در چرخه شناسایی،‌ جذب، نگهداری و توسعه مشتریان و یکپارچه‌سازی ارتباط با مشتری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خواهد پرداخت.

همچنین به سوالاتی مانند، چگونه مشتریان ارزشمند کسب و کارمان را شناسایی کنیم؟، چگونه مشتریان راوفادار سازیم و چگونه مشتریان راضی و وفادار می‌توانند برای ما مشتری جدید جذب کنند؟، در این برنامه پاسخ داده می‌شود.

برنامه این هفته «راهش اینه» با توجه به اهمیت ارتباط با مشتری و مدیریت آن طرح ریزی شده است.

مشتری رکن اصلی هر کسب‌وکاری است و برای ارائه خدمات و عرضه هر نوع محصول باید نیاز مشتری و ویژگی‌های او را به درستی تشخیص داد و او را حفظ کرد.

برنامه «راهش اینه» به تهیه‌کنندگی پرتو رضایی و اجرای شهریار ربانی یکشنبه‌ها، سه شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها، ساعت 16 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما