امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
با سفر معاون امور استانهای صدا و سیما به کرمانشاه
با سفر معاون امور استانهای صدا و سیما به کرمانشاه

آغاز شمارش معکوس دومین جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران

مشاهده ۶۸۹
۱۳۹۸/۰۳/۲۷- ۱۰:۵۵
تعداد بازدید:689

معاون امور استانهای صدا و سیمابا استاندار کرمانشاه برای آخرین رایزنی‌های برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی  دکتر دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما در این نشست برگزاری این جشنواره را فرصتی مغتنم برای معرفی این استان به جهان و کشور دانست و گفت: در دومین جشنواره پویانمایی که امسال قرار است برگزار شود، برنامه‌های عروسکی تلویزیونی نیز اضافه شده و این بخش می‌تواند با به وجود آوردن نشاط کافی رنگ بخصوصی به این جشنواره بدهد. 

وی همچنین از برگزاری شادی پیمایی‌ها و برنامه‌های جنبی دیگر در استان در هفته برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: تمامی این برنامه‌ها از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد شد واین فرصتی مغتنم برای استان کرمانشاه در نشان دادن قابلیتها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته اش خواهد بود.  

استاندار کرمانشاه جشنواره پویانمایی را رویدادی بزرگ برای کرمانشاه دانست و گفت: امیدواریم این جشنواره در استان و به ویژه در شهر‌های زلزله زده، موجی از نشاط ایجاد کند.

بازوند با اشاره به اینکه ما آماده میزبانی  از این رویداد فرهنگی هستیم گفت: برای انجام هر چه بهتر و باشکوهتر این رویداد در سطح ملی تمامی مدیران استان آماده به کار هستند و انتظار داریم با همدلی و وفاقی که در سطح استان و مدیران ارشد آن وجود دارد میزبانی شایسته برای این رویداد بزرگ باشیم.

 بازوند از تشکیل شورای اداری برای هماهنگی‌های لازم در سطح استان خبر داد.

 افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای فراهم کردن مقدمات این جشنواره از پیشرفت خوب امور خبر داد.

همچنین سلیمانی نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی‌نیز گفت: آنچه تا به امروز در سال‌های اخیر از کرمانشاه در سطح کشور نمایش داده شده است متاسفانه سیری از بلایای طبیعی و حزن و انده مردم این دیار بوده است و انتظار می‌رود با اجرای چنین جشنواره‌هایی آنسوی چهره بی بدیل استان نیز به مردم کشور و چه بسا دنیا نشان داده شود. 

سلیمانی این جشنواره را نقطه قوتی برای نمایش قابلیت‌های سرمایه‌های انسانی مفید و مدیران با ارزش استان دانست و افزود: برنامه‌هایی از این دست می‌تواند ضریب قدرت فعالیت‌های کرمانشاه در امور اقتصادی منابع انسانی و تولیدی آن را در سراسر کشور بالا برده و قابلیت‌های نهان استان را به خوبی نمایش دهد.

امتیاز شما