امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبهایی به یادماندنی با برنامه شبانگاهی بیر گئجه – بیر گوروش

مشاهده ۱۳۶۴
۱۳۹۸/۰۳/۲۶- ۱۲:۴۷

جنگ شبانگاهی «بیر گئجه – بیر گوروش» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی سیمای استانی مرکز آذربایجان شرقی است که به تهیه‎کنندگی احد محمودنسب و کارگردانی محمد ندیمی از هفته پایانی خرداد، میهمان بیننده‌های سیمای استانی سهند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی «بیر گئجه – بیر گوروش» با هدف ایجاد فضایی شاد و نشاط‎انگیز برای مخاطبان شبکه سهند به روی آنتن می‎رود.
این مجموعه از باغ جام‎جم به صورت زنده و با حضور جمعی از هم استانی‌های شرکت‎کننده در برنامه از قاب شبکه سهند پخش می‌شود و شامل آیتم‎های متنوعی چون بخش میهمان ویژه مشتمل بر دعوت از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و افراد سرشناس استانی، اجرای زنده موسیقی ملی و محلی در برنامه، دعوت از گروه‌های عاشیقی به برنامه، برگزاری مسابقه غواصی، پخش گزارش‏‎های مردمی و همچنین بخش گزارش طنز است.
«بیر گئجه – بیر گوروش» از هفته پایانی خرداد، شنبه تا چهارشنبه، هر شب به صورت زنده و از ساعت 21:45 به مدت 60 دقیقه تقدیم مخاطبان خونگرم و میهمانان آذربایجان شرقی می‌شود. در این برنامه احد محمودنسب (تهیه‎کننده)، محمد ندیمی‌ (کارگردان)، حامد امجد (مجری)، حمیده مقدس‌زاده (گزارشگر)، سلیمانی‎نیا صدابردار و نیکمندان تدوینگر آن است.
تبک، نوروزی، وطنخواه و آقایی تصویربرداری و فرشباف و علیاری طراحی گریم این برنامه را برعهده دارند.

امتیاز شما