امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

یقه هفتی‎ها تحول را از خودشان شروع کردند

مشاهده ۹۸۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۶- ۰۹:۵۹

عوامل برنامه «یقه هفت» تحول را از خودشان شروع کردند و تلاش می‎کنند نقش اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، مهرداد تنها تهیه کننده برنامه «یقه هفت» گفت: ما این روزها از کسب مهارت‎های اجتماعی با مردم صحبت و تلاش می‎کنیم در این برنامه از آدم‎های یقه‎هفتی جامعه حرف بزنیم.
تنها افزود: ما ادعا می‎کنیم که مهارت انتقاد سازنده و درست یکی از مهم‎ترین مهارت‎های زندگی است و از این رو آماده هستیم که مردم «یقه هفت» را با نگاهی نقادانه ببینند و در بهبود کیفیت آن به ما کمک کنند، چون «یقه هفت» یک قابلیت همیشگی است.
«یقه هفت» با شعار هر ایرانی یک مهارت درباره افرادی حرف می‎زند که در پی کسب مهارت در زندگی هستند.
وی اظهار داشت: ما در هفته پیش رو به موضوعات مختلفی چون موضوع آپارتمان نشینی، آلودگی‎های صوتی و بی‎توجهی به نظافت‎های شخصی و اهمیت به طبیعت می‎پردازیم. آیتم‎های برنامه با نگاهی متفاوت زوایای پنهان موضوع را کاوش می‌کنند.
این تهیه کننده تصریح کرد: در آیتم «خیاط خانه» ما در قالب یک نمایش تاثیرات رفتاری افراد در دل جامعه را بررسی می‌کنیم، «چنین کنند بزرگان» نام آیتم دیگر ماست که بازخوانی تاریخ با زبان طنز است و شخصیت های تاریخی میهمان ما می‎شوند یکی از شخصیت‎های محبوب این روزهای یقه هفت پسرخاله بیژن است که از دل جامعه خودمان بیرون آمده و هرکدام از ما می‎تواند باشد، «کلاکت هفت» نیز  به شکل متفاوت و در یک فضای کاملا گرافیکی به فیلم‎های سینمایی مرتبط با موضوع می‌پردازد. حتما ما از حرف های مردم غافل نشدیم و در برنامه «یقه هفت» نظرات آن‎ها را هم می‎شنویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال تمام تلاش ما بر این بوده تا «یقه هفت» قابلیت همیشگی خود را حفظ کند، ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 تا 21:45، میهمان خانه‌های گرم ایرانی هستیم.

امتیاز شما