امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

از وضعیت تولید گل محمدی در کشور تا جلوه‌هایی از همراهی کار و موسیقی در زندگی ایرانیان

مشاهده ۷۸۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۲- ۱۵:۲۴

رادیو اقتصاد جمعه 24 خرداد در برنامه‌های «شاخه‌های طلایی»، «چرتکه»، «بهارستان» و ... به مباحث وضعیت تولید گل محمدی در کشور، جلوه‌هایی از همراهی کار و موسیقی در زندگی ایرانیان و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «شاخه‌های طلایی» جمعه 24 خرداد، حسین زینعلی، مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درباره وضعیت تولید گل محمدی در کشور صحبت می‌کند. میزان تولید و نحوه صادرات گل محمدی، توصیه‌هایی برای تولید کنندگان گل محمدی و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «شاخه‌های طلایی» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 9 به روی آنتن می رود.

رادیو اقتصاد در برنامه «چرتکه» جمعه 24 خرداد ماه به سراغ  مثل «از کیسه خلیفه بخشیدن» و مصداق‌های آن می‌رود. برنامه «چرتکه» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «بهارستان» جمعه 24 خرداد، مهدی رضایی کارشناس ارشد حقوق اقتصادی و دانشجوی دکترای حقوق خصوصی به همراه محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره فضای کسب و کار در کشور با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند. بررسی و تحلیل قوانین کسب و کار در کشور، بررسی مراحل سرمایه گذاری و ثبت شرکت‌ها و.....ایجاد کسب و کار، راهکارهای بهبود و توسعه فضای کسب و کار و نقش مجلس در این راستا از دیگر موارد قابل طرح در این برنامه است. برنامه «بهارستان» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 12 پخش می‌شود.

در برنامه «کار و نوا» جمعه، هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام به همراه احمد صدری، دبیر جشنواره‌های موسیقی نواحی و مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جلوه‌هایی از همراهی کار و موسیقی در زندگی ایرانیان صحبت می‌کنند. نگاه تغزلی و شاعرانه به کار در باورهای ایرانی اسلامی، توجه به کار در کلام بزرگان دین و فیلسوفان تا فتوت‌نامه‌های اصناف از دیگر مواردی است که در این برنامه بررسی می‌شود. برنامه «کار و نوا» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 14 شنیده می‌شود.

برنامه «اقتصاد تعطیل نیست» 24 خرداد به تاثیر امتحان در یادگیری می‌پردازد. تعریف امتحان، هدف از امتحان، انواع مختلف امتحان و تاثیر آن در یادگیری و ... از دیگر محورهای برنامه است. این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده سلطانی جمعه هر هفته ساعت 17 از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

امتیاز شما