امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی معاون تهذیب حوزه علمیه قم از رادیو معارف

مشاهده ۶۴۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۰- ۱۷:۳۰

در نشستی با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهمرادی، مسئول بسیج مدرسه فیضیه از مستندساز رادیو معارف قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهمرادی ،مسئول بسیج مدرسه فیضیه از مستند ساز رادیو معارف قدردانی شد. مسعود کاویانی، سرپرست رادیو معارف در این نشست با بیان این که رادیو معارف رسانه حوزه‎های علمیه است، گفت: ما همه فرزندان حوزه هستیم و مفتخریم که در این رسانه حرف‎های حوزه را بیان می‌کنیم. وی با بیان اینکه ارتباط رادیو معارف با حوزه‌های علمیه ارتباطی قوی است، افزود: سعی کرده‌ایم این رابطه مستمر باشد، اگرچه هنوز راضی کننده نیست. رادیو معارف و حوزه‌های علمیه باید مددکار هم باشند.  سرپرست رادیو معارف با اشاره به تولید مستند«عمامه‌های گِلی» گفت : در شرایطی که رسانه‌های معاند حملاتی شدید ضد روحانیت انجام می‌دهند، رادیو معارف می‌تواند رسانه حوزه و صدای حوزه باشد.

حجت‎الاسلام‌والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علیمه قم نیز در این نشست گفت: رادیو معارف را از خودمان می‌دانیم، به سبب اینکه ارتباط نزدیکی با حوزه و روحانیت دارد. وی با بیان اینکه رسانه‌های باطل در پی این هستند که روحانیت و حوزه‌های علمیه را زیر سوال ببرند و مردم را از آن‎ها رویگردان کنند، تاکید کرد: کارهایی مانند مستند «عمامه‌های گلی» می‌تواند در این جنگ نابرابر رسانه‌ای، بخشی از مجاهدت‌های روحانیان را منعکس کند.

گفتنی است: مستند «عمامه‌های گِلی» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام محمدحسین آزما، به انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در امدادرسانی سیل‌زدگان شهر معمولان در استان لرستان پرداخته است.

 

امتیاز شما