امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

از نظام حمایت از بخش کشاورزی در کشور تا استفاده از ظرفیت پترو پالایشگاه‌ها برای بی اثر کردن تحریم نفتی

مشاهده ۶۰۴
۱۳۹۸/۰۳/۲۰- ۱۵:۳۴

رادیو اقتصاد سه‎شنبه 21 خرداد در برنامه‌های متعدد خود به موضوعاتی همچون نظام حمایت از بخش کشاورزی در کشور، استفاده از ظرفیت پترو پالایشگاه‌ها برای بی اثر کردن تحریم نفتی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «رویش» سه‎شنبه 21 خرداد، سید علیرضا شجاعی، عضو هیئت مدیره انجمن‌های فناوری، نوآوری و تجاری‎سازی به همراه محمدامین میرکوهی مخترع و کارشناس حوزه کسب و کار درباره عارضه‌یابی کارگروهی در کسب و کارهای ایرانی  صحبت می‌کنند. سهم کار گروهی در موفقیت سازمان، نتایج عارضه‌یابی کارگروهی در کسب و کارهای داخلی و راهکارهای رفع عوارض کار گروهی در کسب و کار از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 8 به روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه‎شنبه 21 خرداد ماه، به آسیب‌شناسی توقعات اشتغال جوانان اختصاص دارد. این برنامه کاری از گروه اقتصاد و جامعه است که به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 9 پخش می‌شود.

در برنامه «کالای ایرانی» روز سه‎شنبه، اصغر طغیان و جمال‌الدین کشاورزیان، تولیدکنندگان گاز رومیزی توکار درخصوص زیرساخت های رونق تولید در حوزه گاز رومیزی صحبت می‌کند. معرفی ظرفیت‌های تولید و توان تولید باکیفیت، انواع محصول تولیدی، آشنایی با نیازهای تولید ایرانی محصول ضروری و ... از دیگر محورهای برنامه است. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی است که به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 10 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه سه‎شنبه «ارمغان طبیعت»، غلامحسین طهماسبی، معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و رئیس انجمن زنبور عسل ایران درباره اهمیت اقتصادی و جایگاه زنبورداری در کشور و سرمایه‌گذاری در زنبورداری مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی است که به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت 13:30پخش می‌شود.

برنامه «راه ابریشم» 21 خرداد ماه، با موضوع محصولات مناسب صنایع دستی برای صادرات شنوندگان را همراهی می‌کند. برنامه «راه ابریشم» کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 16:30 تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی‌ها» سه‎شنبه 21 خرداد ماه، نظام حمایت از بخش کشاورزی در کشور را بررسی می‌کند. بررسی و ارزیابی نظام حمایت از بخش کشاورزی در شرایط حاضر و نقاط ضعف و قوت آن، تغییرات لازم در نظام حمایت از بخش کشاورزی و ... از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت 17 با شما همراه می‌شود.

در برنامه «روستای ما» سه‎شنبه، سلمان گورنکی، رئیس کمیسیون صنایع دستی و فرش دستباف اتاق تعاون استان فارس درباره حمایت از صنایع دستی در توسعه پایدار مطالبی را به سمع شنوندگان می‌رساند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 تقدیم شنوندگان می‌شود.

در برنامه «رهیافت» 21 خرداد، سیدحمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفتی درخصوص استفاده از ظرفیت پترو پالایشگاه‎ها برای بی‎اثر کردن تحریم نفتی صحبت می‌کند. راهکارهای افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام، چگونگی جذب سرمایه‌های مردمی‌ برای توسعه پترو پالایشگاه‌ها، مزایای احداث پترو پالایشگاه‌ها و ... از دیگر مباحثی است که در برنامه بررسی می‌شود. برنامه «رهیافت» کاری از گروه کسب و کار، به تهیه‌کنندگی حمیدرضا کجوری شنبه تا پنجشنبه ساعت 20 پخش می‌شود.

امتیاز شما