امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه رادیویی قرآن برگزار شد

مشاهده ۶۵۲
۱۳۹۸/۰۳/۲۰- ۱۱:۲۵

معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: کار بزرگی بر دوش اصحاب رادیو قرآن است، رادیو قرآن همان کاری را انجام می‌دهد که بزرگان دین انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه رادیویی قرآن با بیان اینکه اساس تاسیس سازمان صدا ‌وسیما، کاری جزء گسترش فرهنگ و تحقق اندیشه‌های قرآنی نیست گفت: انتظاراتی که از این شبکه می‌رود، خیلی بالاست و باید گام‌های بزرگ و بلندی برداشت. وی افزود: توسعه فرهنگ قرآنی زمان اتفاق می‌افتد که مردم با قرآن انس پیدا کنند و در این میان، رادیو بیشتر از هر رسانه دیگری همدم و مونس مردم است. معاون صدا با تأکید بر اینکه برنامه‌سازان این شبکه رادیویی باید تمام آن چیزی که در قرآن کریم نهفته است را با استفاده از ظرفیت‌های هنری انتقال دهند گفت: این تبدیل ظرفیت، مهارت می‌خواهد. وی با بیان اینکه علما، اندیشمندان، فقها و همه بزرگان دین تلاش کردند که قرآن را در زندگی مردم بیاورند، تصریح کرد: امروز پرچمی را که علمای دین برافراشتند در رادیو قرآن تداوم می‌یابد و آنچه را بزرگان دین انجام می‌دهند در این رادیو گسترش پیدا می‌کند، لذا کار بزرگی بر دوش اصحاب رادیو قرآن است.

احمد ابوالقاسمی، مدیر پیشین  رادیو قرآن نیز توفیق خدمت در راه قرآن را مرهون تلاشش در زمینه فراگیری تلاوت قرآن کریم دانست.

 مجتبی ایزدی مدیر جدید این شبکه رادیویی نیز فرصت خدمت به قرآن کریم را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: کار برای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت در سازمان صدا‌وسیما از اهمیت بالایی برخوردار است. وی ادامه داد: کار در رادیو قرآن آسان است، چون منبع غنی و پایان ناپذیری همچون کلام خدا وجود دارد و سخت است چون بدون موسیقی باید برنامه‌سازی کرد .البته بهترین برنامه‌سازی‌ها در رادیو قرآن شکل می‌گیرد، چون بدون موسیقی می‌تواند مخاطب خود را جذب کند.

امتیاز شما