امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن بندگی به شکرانه عید فطر

مشاهده ۵۵۷
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۳:۱۸

رادیو معارف به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه‎هایی را برای شنوندگان در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عید بندگی» به تبیین فراز انتهایی دعای امام سجاد علیه السلام در عید فطر می‌پردازد.هم‎زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه «عید بندگی» به مدت دو روز از روی امواج فضیلت و فطرت پخش می‎شود.

در این برنامه که از ساعت 7 به روی آنتن می‎رود، فراز انتهایی دعای امام سجاد علیه السلام در عید فطر (صحیفه سجادیه) شرح داده می‌شود.

همچنین دعوت مردم به سمت مصلی‎ها، مساجد و محل‎های برگزاری نماز عید فطر،‌ بیان احکام عید و فطریه و ارتباط گزارشگر با مصلی امام خمینی (ره) تهران و حرم حضرت معصومه (س) از جمله بخش‎هایی است که در این برنامه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «عید بندگی» در روز دوم شوال که از ساعت 9 پخش می‎شود، به داشته‌های ماه مبارک رمضان و دوام آن در ایام دیگر می‌پردازد.

 ارزش‎هایی همچون  ارزش گنجینه‌ها انس با قرآن، دعا و مناجات، خلوت‌های عارفانه شبانه، ندامت از لغزش‌ها و خطاها، توجه به مستمندان، خوشرفتاری با کودکان و احترام به بزرگترهاو ....

برنامه «عید بندگی» به همت گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام طراحی و تولید می‎شود، این برنامه به تهیه‎کنندگی و سردبیری سید ابوالقاسم غضنفری و اجرای محمود رضا صابری  اراکی و شاهین احمدیان تقدیم مخاطبان می‎شود.

ویژه برنامه «شکرانه» هم‎زمان با فرا رسیدن عیدسعید فطر چگونگی شکر نعمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان را از منظر دین بازگو می‌کند. امواج فضیلت و فطرت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر با برنامه  زنده «شکرانه» مهمان شنوندگان این رسانه دینی خواهد شد.
این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی و گویندگی حسن حیدرزاده روزهای 15 و 16 خردادساعت 17:30 پخش می‌شود. شکر نعمت‌های الهی در ماه مبارک رمضان، شکر پزشکی، شکر اخلاقی و اجتماعی، شکر عمومی و سیره معصومان(ع) در عید فطر از دیگر مباحثی است که در این برنامه با کارشناسی حجت الاسلام‎والمسلمین کیفی بجستانی به آن‎ها پرداخته می‌شود.


امتیاز شما