امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های مرکز آذربایجان غربی در عید سعید فطر

مشاهده ۵۹۹
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۲:۳۹

پس از یک ماه عبادت و بندگی، به‎مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال عید بندگی می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه (نور بایرامی) در روزهای 15 و 16 خرداد، از رادیو چی چست به تهیه‎کنندگی محمدعلی عبدالی، به‎صورت زنده پخش می‎شود. این برنامه در روز اول تعطیلات عید فطر با موضوع قیام 15 خرداد، از ساعت 11، به‎مدت 120 دقیقه و برنامه (بیرآخشام بیر سلام) به‎صورت زنده به تهیه‎کنندگی اسکندر رحیمی از ساعت 18 با هدف ایجاد لحظات شاد معنوی از صدای آذربایجان غربی با پرداختن به آداب و رسوم عید فطر، مباحث کارشناسی، گزارش، پخش قطعات طنز، نمایش کوتاه شاد، بهره‎مندی از ظرفیت هنرمندان استان، ارتباط با مشهد مقدس، موسیقی و پیامک‎های مخاطبان با موضوعات آداب و مناسک دینی مربوط به عید فطر، اکرام مستمندان، صله رحم، عفو و گذشت پخش خواهد شد.
سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز ضمن پوشش کامل و پخش زنده نماز و خطبه‌های عید فطر با چهار گروه تصویربرداری از محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه، در ایام تعطیلات عید فطر با دو ویژه برنامه (ائویمیز) به‎صورت زنده از ساعت 11:40 به تهیه‎کنندگی فرزین صالحی و (اولدوز) به تهیه‎کنندگی غفاری آذر، از ساعت 21:30 با بخش‎های شاد و متنوع و دعوت از هنرمندان به موضوع جشن و آیین‌های عید فطر می‎پردازد. برنامه (شادیاشا) نیز به‎صورت ترکیبی نمایشی روز 16 خرداد، ساعت 18، به‎مدت 45 دقیقه از سیمای آذربایجان غربی پخش می‌شود. سایر برنامه‌های سیما نیز به فراخور برنامه به موضوع عید سعید فطر می‎پردازد.
معاونت خبر هم ضمن اطلاع‎رسانی و پوشش خبری برنامه‌ها و مراسم عید فطر در سراسر استان، گزارش‌های متعدد خبری با موضوع عید سعید فطر تهیه و پخش می‎کند.

امتیاز شما