امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

از جنبه‌های اقتصادی وصیتنامه امام خمینی(ره) تا آثار پرداخت زکات در زندگی افراد

مشاهده ۳۰۲
۱۳۹۸/۰۳/۱۳- ۱۲:۳۶

رادیو اقتصاد سه‎شنبه 14 خرداد، در برنامه‌های «رویش»، «کالای ایرانی»، «ارمغان طبیعت» و ... به مباحث جنبه‌های اقتصادی وصیتنامه امام خمینی(ره)، آثار پرداخت زکات در زندگی افراد و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» سه‎شنبه 14 خرداد ماه، استراتژی‌های بازاریابی و تدوین آن را بیان می‌کند. محمدحسین مهریزدان استاد کسب و کار و مشاور بازاریابی و فروش و برندینگ درخصوص استراتژی‌های بازاریابی و تدوین آن صحبت می‌کند. استراتژی موثر  بازاریابی و تعریف آن و روش افزایش کارایی در استراتژی‌های تعیین شده از دیگر موارد مطرح در برنامه است. برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار است که به تهیه‎کنندگی نازنین کتابچی ساعت 8 پخش می‌شود.

رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» سه‎شنبه 14 خرداد، به سراغ خرما و فرآورده‌های آن می‌رود. میزان تولید و صادرات، فرآوری خرما، کیفیت و قیمت، راهکارهای افزایش و رونق تولید و تجارب دیگر کشورها در رونق اقتصادی از دیگر مواردی است که در برنامه بیان می‌شود. برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه‌کنندگی حمیده رضاسلطانی ساعت 10 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت»، نادر پاپی عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات علوم دامی‌کشور درباره راهکارهای افزایش بازده اقتصادی پرورش گوسفند و بز مطالبی را بیان می‌کند. شرایط لازم برای پرواربندی موفق، تغذیه در پرواربندی گوسفند و بز و ... از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی به تهیه‌کنندگی مهدی شیار روزهای فرد ساعت 13:30 تقدیم شنوندگان می‌شود. 

در برنامه «نود و هشتی‌ها» فردا، محمدرضا دهدست، عضو هیئت علمی دانشگاه درباره جنبه‌های اقتصادی وصیت‎نامه امام خمینی(ره) صحبت می‌کند. از دیگر محورهای برنامه می‌توان به آشنایی با وصیت‎نامه امام خمینی (ره) و نگاهی به نکات اقتصادی وصیتنامه امام خمینی(ره) اشاره کرد. برنامه «نود و هشتی‌ها» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی ساعت 17 پخش می‎شود.

در برنامه «روستای ما» سه‎شنبه، علی حکمی‌ کارشناس ارشد جهاد کشاورزی تهران درباره زیر ساخت‌های توسعه کشت روستایی مطالبی را عنوان می‌کند. برنامه «روستای ما» کاری از گروه کشاورزی به‌ تهیه‌کنندگی لیلا امیدیگانه ساعت 18:30 پخش می‌شود.

در برنامه «لحظه‌های اجابت» سه‎شنبه 14 خرداد ماه مقارن با 29 رمضان، حجت‎الاسلام‎والمسلمین امین کثیری، کارشناس مذهبی درخصوص آثار پرداخت زکات در زندگی افراد مطالبی را بیان می‌کند. برنامه «لحظه‌های اجابت» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی مهدی شیار ساعت 20 پخش می‌شود.

در برنامه «شب آفتابی» سه‎شنبه 14 خرداد، حمیدرضا عظیمی مشاور کسب و کار درباره کسب و کارهای اینترنتی مطالبی را بیان می‌کند. خلاقیت در کسب و کار، مشاوره بازاریابی، مشاوره کسب و کارهای خدماتی و مشاوره کسب و کارهای کوچک از دیگر مباحث این برنامه است. برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی ساعت 23 تقدیم شنوندگان می‌شود.

امتیاز شما