امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ناگفته‌های بهروز افخمی از فیلم زندگی امام خمینی(ره)

مشاهده ۴۴۳
۱۳۹۸/۰۳/۱۲- ۱۳:۲۵

شبکه رادیویی تهران در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) با بهروز افخمی‌، کارگردان فیلم «فرزند صبح» گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «فرزند صبح» نام فیلمی سینمایی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی‌ است که به زندگی امام خمینی(ره) در دوران کودکی تا هفت‌سالگی می‌پردازد و بخشی از آن نیز دستگیری ایشان در پانزده خرداد را روایت می‌کند. این فیلم تنها فیلمی‌ است که سینمای ایران، در همه این سال‌ها به طور مستقیم درباره حضرت امام ساخته است، که با وجود آغاز تولید آن در سال ۱۳۸۳ و حتی نمایش در بیست‎وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و خبری از اکران آن نیست.
بهروز افخمی‌، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس، امشب 12 خرداد، میهمان برنامه «سینما تهران» است و به برخی از جنجال‌ها و حاشیه‌های این فیلم از جمله دلایل اکران نشدنش پس از 10 سال، انتخاب بازیگران و... پاسخ می‌دهد.
در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی در میانسالی، محمدرضا شریفی‌نیا نقش سید احمد خمینی و هدیه تهرانی نقش دایه امام خمینی را ایفا می‌کنند و بازیگران دیگری همچون محمدعلی کشاورز، آتیلا پسیانی، الیکا عبدالرزاقی و فرهاد قائمیان نقش‌های دیگر را بر عهده دارند. «سینما تهران» به تهیه‌کنندگی اسماعیل باستانی، گویندگی وحید رونقی و با حضور محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد، ساعت 22 از رادیو تهران پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما